2018. január 25., csütörtök

30 dolog rólam

Már hetek óta gyűjtögetem össze azokat az apró dolgokat magamról, amik fürdés, evés, lefekvés előtt rám tört. Rengeteg ilyen videót láttam a youtube-on, így én is kedvet kaptam hozzá. Ne gondoljatok itt arra, hogy a legmélyebb titkaimat fogom leírni, tényleg csak apróságok. :)

  1. A középső ujjaim tökre görbék...
  2. Szemüveges vagyok, de nem hordom, csak otthon, ha elmegyek akkor kontaklencse.
  3. Van jogsim. (De nem tudom minek)
  4. Van egy cicám, akit imádok. Mindenért odavagyok ami macskás.
  5. Kertes házban élünk. Mivel megtapasztaltam már Németországban, hogy milyen tömb, illetve társasházban lakni, biztos vagyok benne, ha családom lesz csak kertes ház!
  6. Magyarországon Komárom-Esztergom megyében élek, Németországban eddig Baden-Württemberg-ben laktam, Stuttgart-tól nem messze. 
  7. 22 éves leszek Szeptemberben.
  8. Az ELTE-n tanulok anglisztikát. (De minek)
  9. A mai legjobb barátaim azok akikre sose gondoltam volna. B-t és M-t ovis korom óta ismerem. M-el változatos volt a kapcsolatom, összevesztünk, kibékültünk... de valahogy mindig kitartunk egymás mellett. B-vel elkerültük egymást egész általánosban, mindkettőnknek megvolt a "kedves" véleménye a másikról, majd amikor ugyanabba a gimnáziumba jelentkeztünk, kialakult egy felszínes kapcsolat köztünk, amíg meg nem találtuk a saját társaságunkat. Akkor mélyedt el a kapcsolatunk, amikor kiköltöztem Németországba. Sose gondoltam, hogy legjobb barátnők leszünk. Zs-vel első osztály óta legjobb barátnők vagyunk, havonta egyszer beszélünk, de még mindig nagyon boldogok leszünk, ha tudunk egymással találkozni. F pedig 3 éve a barátnőm. Együtt vészeltük át a magányos kezdést Németországban. Hálás vagyok.
  10. Szeretek nőiesen öltözködni, de legszívesebben egész életemben pulcsi+macinaci kombót választanám.
  11. Nincs jobb érzés mint amikor hazajövök és ledobhatom magamról a melltartóm. Szabadság.
  12. Egyáltalán nem hasonlítunk egymásra a testvéreimmel. 
  13. Nem tudok főzni, se sütni.
  14. Kiskoromban hatalmas anime és manga fan voltam. 
  15. Imádok társasjátékozni.
  16. A drámák által megszerettem a k-pop-ot is. Igaz, az elején kellett egy gyomor, hogy befogadjam őket, a videoklippeket folyamat kiröhögtem, de már úgy vagyok vele, hogy "basszus de rohadt jól táncolnak benne".
  17. Stewardess szeretnék lenni vagy Ázsia bármely országában angolt tanítani kicsiknek.
  18. Nagyon lusta vagyok tanulás terén.
  19. Nyelveket viszont szívesen tanulok. Angol, német már elég jól megy, spanyolul kezdtem el tanulni fél évig, de abba kellett hagynom időhiány miatt. Szeretném megtanulni a koreai nyelvet is.
  20. Fázós vagyok.
  21. Imádom a nyarat, a kintit sütögetéseket, a nyári éjszakákat. 
  22. Nagyon rendetlen vagyok és utálok takarítani.
  23. Szeretek olvasni.
  24. Rettegek a pókoktól.
  25. A One Direction miatt kezdtem el blogolni még 13 évesen.
  26. Helytelenül használom a névelőket. Vagyis sokszor elharapom az "az"-t, és azt mondom a ablak.
  27. Szeretnék sokat utazni, nagyon szeretem a természetet.
  28. Hormonproblémás vagyok, és van egy betegségem, ami miatt kicsi az esélye, hogy valaha is lesz gyerekem. Ami elszomorít, mert mindig is nagy családot akartam. 
  29. Szeretnék gazdag lenni. (Jó, ki nem?)
  30. Legfőbb célom 2018-ra, hogy megértsem saját magam, és boldogabb legyek az elmémmel és testemmel egyaránt. 2017 utolsó hónapjaiban kezdtem nagyon elhagyotnak és depressziósnak érezni magam. Sokat sírtam, hogy miért vagyok olyan amilyen, miért nem tudok egy kicsit jobb lenni és tenni is ezért. 2018-ban szeretnék végre tenni valamit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése