2014. február 16., vasárnap

1 napos szerelem, kifáradva, újabb barátság elromlása, "tavaszi" mozgás

Az 1 napos szerelem története: ...A boltba tébláboltam, igazgattam a cipőket, Oylummal beszélgettem. Aztán nyílt az ajtó, én pedig mint mindig odakaptam a fejem. Mivel viszonylag elég rosszul (nagyon rosszul) látok távolra, csak két alakot láttam, egy nőt meg egy pasit. Persze fel nem venném a szemüvegem isten ments! Aztán amikor közelebb jöttek, a fiú felemelte a fejét, és akkor BUMM. Komolyan mint valami szerelmes regényben. Egy pillanatra találkozott a tekintetünk, mert én azonnal lehajtottam a fejem. Éreztem hogy elvörösödtem. De komolyan én ilyet még nem láttam, hihetetlen. Szőke vállig érő haj, gyönyörű arc, kék szemek. Komolyan mint Brad Pitt a Trójában... Szerintem annyi idős lehetett mint én, szóval 17-18 körüli. Természetesen mindig úgy fordultam, hogy még véletlenül se tudjak újból ránézni. Aztán a nő, (idősebb volt nála, de biztos, hogy nem az anyja volt) vett valamit, én meg pont ott álltam a kasszánál. Vettem a bátorságot és újra felnéztem. A srác rám nézett és halványan elmosolyodott (úristeeen!!!), én meg faarccal bámultam vissza rá. Abban a pillanatban mentek el, még odanyögtek egy tschüss-t aztán már csak a távolodó hátát bámultam. Aztán kilazultak az izmaim és lerogytam a székre. Soha nem történt velem ilyen azelőtt. Utána egész nap rá gondoltam, hogy húú meg ahww. Másnap pedig felkeltem és már el is felejtettem, hogy hogy nézett ki :D Szóval ez az ismeretlen srác volt az 1 napos szerelmem.
Amúgy a Praktikum pénteken végre letelt! Nem kaptam pénzt (grr..)de már nem is érdekelt, csak az, hogy elhúzzak és legközelebb a bolt közelébe sem fogok menni . Rohadtul elfáradtam, egy ideig nem akarok dolgozni. Pénteken anya hazajött, itt is marad a hétvégére. Juppii, finom kaják! Szombaton Fruzsinál aludtam, elképesztő élmény volt mint mindig... Filmet néztünk, persze ő már a felénél bealudtél, ráadásul úgy, hogy félig rajtam feküdt. Éjjel párszor belém könyökölt, vagy éppen megfejelte a fejem, de a legjobb reggel volt az ébresztő valami iszonyat hangosan üvölteni kezdett egy hülye kakas, ráadásul ez a hülye fel se kelt rá, szóbval nekem kellett átmásznom rajta, hogy kikapcsoljam... 
A barátság dolog. Hm. Szóval miután kijöttem Németországba, a külső baráti köröm lepörgött rólam, egyáltalán nem tartom már velük a kapcsolatot. Volt egy lány, Reni akivel nagyon jóba voltam. Amikor szóba került az, hogy én Februárba kijövök Németországba, nem szólt hozzám egy drabig. Nem tudom, besértődött vagy valami... Már akkor tudtam, hogy ennek nem lesz jó vége. Mindegy a lényeg az, hogy miután kijöttem, írt egy üzenetet, hogy letörli magát fb-ről, és csinál egy újat és akkor majd azon bejelöl. Azóta is biztos engem keres :D Róla azóta sem tudok semmit. Az eset óta nem akarok erős barátságokat kötni mert tudom, hogy senki nem marad melletted örökre.
Két barátnőmmel tartom a kapcsolatot, Brigivel szinte napi szinten, azonban Ginával már a heti szint is túlzás... Szilveszter után vettem észre, hogy furin viselkedik velem. Úgy volt hogy mi hármna elmegyünk bulizni, de Gina lebetegedett előtte. Szilveszterre már jobban lett, és bárhogy könyörögtem neki, nem akart jönni. De még magát sajnáltatta, hogy ő most otthon marad. Mindegy Brigivel elmentem Szilveszterezni. Aztán végre egy hete megtörtem nála a jeget, miután folyamatosan nem írt rám, ha én nem írok rá azt se tudtam volna, hogy él vagy hal, az üzeneteink is kb csak annyi volt, hogy "Szia mizu?" "Semmi veled?". Szomorú. Elvileg az a baja, hogy én mostanában jobban kijövök a Brigivel. Utálom!! Mindig is utáltam ha két barátnőm féltékeny egymásra! És én hülye nem tudok olyanokat előkapargatni, akik kedveélnék egymást. Meg figyelmeztetett, hogy ne barátkozzak a Fruzsival mert egy ribanc. Na jó, nem mondta ki, de azt írta, hogy nem "nem jó ember, mert ezt meg azt hallotta róla". Szóval akkor Gina, te is szépen beállhatsz azok közé akik mindent elhisznek. (2+2=5) Amit én gondolok erről az egészről. Szerintem sSzilveszterkor, döntés elé állított, hogy vagy ő vagy a Brigi. Aztán mivel a Brigivel mentem el, ezért kitalálta, hogy én jobban elvagyok a Brigivel. Ráadásul, most, hogy vannak új barátai (eddig csak én voltam) nem törődik velem, eldob mint egy használt zsepit. Én messze vagyok tőle, és amúgyis vannak már barátai, minek vagyok én. pff. :( Megmondtam, hogy mondjon el mindent ami vele történik, mert ez így nem barátság, hogy nem tudok róla semmit!! Azt mondta oké. Vártam 10 napot az utolsó beszélgetésünk óta. Nem írt. Ráírtam. Megkérdeztem mi van vele. Azt mondta SEMMI. Most én erre mit mondjak? Teljesen kizár az életéből, az, hogy nem akarja velem megosztani az életét, ahogy ő mondaná "nem karlak vele traktálni", ez számomra azt jelenti, hogy nem akarja, hogy az élete része legyek. Szóval én mostmár feladom. Nem fogok neki könyörögni. Nem fogok ráírni. Ha érdekli, hogy mi van velem majd ő rám ír. Engem már nem érdekel. Most már nem. Mondtam neki, hogy jövőhéten megyek haza. Kíváncsi vagyok, hogy fel-e fog hívni... :) 
Az utolsó bekezdés pedig a "tavaszi mozgás"-t fogja elmagyarázni.
Mivel úgy döntöttem, hogy én nyárra igenis vékonyabb leszek egy 5 kilóval, elkezdtem dolgozni érte. Nem nagy dolog, utána se néztem neten, a saját módszereim szerint fogom csinálni. 
1. Nem eszek szénhidrátot (vagyis nagyon-nagyon keveset, zsömle, kifli verboten!)
2. Reggel-este 20 felülés. 
3. Hetente 3x elmenni végigfutni a folyópartot (5km)
4. Soksoksoksoksok zöldséget és gyümölcsöt enni
5. Este 6 után mindenféle kaját elzárni
6. TILOS a csoki!!!!! (brühühü)
Nagyon eltökélt vagyok és remélem, hogy le is fogok tudni adni pár kilót nyárra :D Na ennyi lenne ez a bejegyzés. 
P.S.: Holnap lesz pontosan egy éve, hogy kijöttem Németországba!!!!!!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése