2014. február 4., kedd

Első "munka" nap

Mivel a Neon összeomlott, ide írok mert már ki kell adnom magamból a dolgokat. A Sacerdotessa blogomat bánom, hogy nem töltöttem át ide teljesen, mert akkor most tovább írhatnám. Istenem mentsd meg a Neont...
Na szóval, tökmindegy. Ugye már Novemberben megmondták, hogy mi Februárban Praktikum-ot fogunk csinálni. Fogalmam sem volt mi az, sosem hallottam még róla. Nem tudom, hogy otthon is van ilyen, én gimnáziumba jártam.  Tehát a lényeg, hogy két hétig dolgoznod kell, vagyis megnézned, hogy az a munka amit szeretnél csinálni, tényleg tetszik-e neked. Hát mivel nekem Stuttgart-ig kellet volna utaznom, mert ott van a legközelebbi repülőtér, inkább lemondtam a tervemről. Aztán eszembe jutott, hogy én óvónő is akarok lenni, de arról meg a atnárok beszéltek le, merthogy oda nem vesznek el. Anyád. Szóval két hétig kerestem egy kurva Praktikum helyet, de senkinek nem kellettem. Voltam utazási irodában, hotelekben, ruhaüzletekben.  Amit bazdmeg azért nem értek, mert most mi a fasz bajuk lehet attól, hogy én mint egy hülyegyerek mindent megcsinál helyettük, kinyalja a seggüket. Elnézést a csúnya szavakért. Aztán eljött Február 3.-a, amikor már dolgoznom kellet volna. Én meg ott álltam Praktikum hely nélkül. A tanár aztán segített talált nekem egy hotelt, öt kilométerre tőlünk. Hű. Mondom, jólvan én oda nem megyek (persze a tanár előtt helyeslően bólogattam, hogy hogyne tökéletes lesz). Felkaptam a cókmókom és újra nyakamba vettem a várost. A sétálóutcán voltam, bementem egy üzletbe, de a nő azt mondta, h nem nincs szüksége rám. Anyád. Ezután lementem oda ahol a Fruzsi dolgozik, mert meguntam a  keresést. Fruzsi főnökének elpanaszoltam, hogy még nincs sehol helyem pedig mától már dolgoznom kéne. Felírt egy címet, hogy menjek oda, mondtam, hogy már voltam itt, d elküldtek. Erre mondta, hogy vigyem magammal a Fruzsit, akkor fel fog venni. Hát visszamentünk abba a ruhaüzletbe, a csaj egyből felvett, ugyanis kiderült, hogy az a bolt is a Fruzsi főnöké-é.. Szóval végre lett Praktikum helyem. Ma voltam először. Hát, 20 perccel elöbb értem oda, szóval ott álltam a bolt elött mint valami hülye. A csaj amúgy nagyon kedves, iraki de már itt született Németországban. Tényleg tök aranyos volt, mindig mondta, hogy nyugodtan menjek szünetre, adott munkát is megmutatta mit hogy kell csinálni. Amúgy nagyon unalmas volt, majdnem elaludtam, a zene ami ment a z jó volt, de a  nap végére majdnem felkaptam egy cipőt és a tévéhez dobtam, mer tmindig ugyanazokat a  számokat ismételgette. Pedig szeretem Eminem-et. Holnap meg be kell vinnem a suliba az igazolást, hogy dolgozom, ráadásul a nyelvsulimba is el kell mennem, mert ezek a hülyék ott bénáztak és nem tudják kiküldeni a levelet, hogy most meg van vagy nincs a B2-es német vizsgám. Istenem, borzalom... Ja és még írjak meg egy rohadt levelet, hogy én február végén haza akarok menni egy hétre, és engedjék meg. Szóval kellőképpen ideges vagyok. Nem tudom, hogy fogom kibírni ezt a két hetet...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése