2016. augusztus 10., szerda

K-pop

Megint egy k-pop-os bejegyzés, mostanában ebben lelem meg az örömöm. Jó nem, nem vagyok ilyen elfuserált, de való igaz, hogy beszippantott magába ez a világ. Mint ahogy anno Japán, Dél-Korea is a kedvenc országaim közé került, az emberekkel, műsoraikkal, ételeikkel, kultúrájukkal. Egyszerűen imádom. A drámák által megkedveltem a sajátos zenéjüket is. Most ahogy nézegettem a telefonomon a zenéimet, rácsodálkoztam, hogy milyen eldugott régi számok is rajta vannak, mivel csak a legújabbakat szoktam hallgatni. Szóval leírom azokat a szerencsés k-pop számokat amik megérdemelték, hogy a telefonomra kerüljenek. És ez nagy szó. 

29. Bts - Dope

Igazából a videót jobban szeretem mint magát a számot, de nem volt szívem még letörölni. 

28. 4Minute - Hate


egyszerűen imádom ezt a számot. Rettentően szomorú vagyok, hogy felbomlott a banda, imádtam a zenéjüket. 

27. 4Minute - Crazy


26.Big Bang - fantastic baby 



Ez nem lehet nem a listán lenni.

25. Big Bang - let's not fall in love



24. Big Bang - Bang Bang Bang



23. BTOB - Come on



22. Exo - Monster



Eddig nem nagyon érdekelt exo, hallottam a call me baby számukat, de nem igazán jött be, sőt még az is tántorított tőül, hogy túl sokan vannak, ezért nem kerestem rájuk. Aztán kijött a Monster én pedig imádom őket! Tényleg elképesztőek, megértem a nagy felhajtást ami körülöttük van. 

21. Got7- if you do



Amikor Jackson a Roommate-ben szerepelt, akkor néztem a banda után, igaz, hogy vannak még jó számaik, de az If you do, az  a  meg nem unhatók közé tartozik. 

20. Hologram Musical School Oz Ost 



19. iKon - RHYTHM TA


imádom őket és a zenéjüket, de erre a számra úgy tudok az utcán menni mint az igaz gengszterek. 

18. Kim Min Seung - Thumping


annyira cuki szám :)

17. Lucky J - No love


Nyugodt szívvel kijelenthetem, hogy a listáról ez a kedvenc számom. Teljesen az én stílusom, ízlésem, ez a trió tényleg egyszerűen slay. 

16. Seventeen - Very Nice


Ők se nyűgöztek le igazán az első számaikkal, és itt is bajom volt azzal, hogy sokan vannak. Tömegfóbiám van? Ráadásul a háromnegyede a csapatnak fiatalabb nálam, ami fura :D Ezzel a számmal viszont az én szívemet is elnyerték, a tánc itt is nagyon király azért linkeltem be inkább ezt, mert itt mutatják az egész táncot. 

15. Tiger JK - Reset



Ez is egy Ost, de tényleg megunhatatlan. Imádom a rap részét. 

14. Lim Kim - All right




13. Mino, Zico - Okey dokey



12. Tiger JK ft. Yoon Mirae  - Fly like an eagle
Imádom ezt a párost, remek számokat szoktak összehozni. 

11.  Wendy - Return


10. NCT U - The 7th Sense



Lehet ennél tökéletesebb egy fiú banda? A videoklipp, zene, megjelenés nálam kiütötte a mércét, tényleg bámulatos. Sokkal jobb ez az unit mint az NCT127.

9. Song Ji Eun - Going Crazy



Egyik kedvenc drámám, hozzá illő számmal.

8. Station - Spring love



Egy szó: chill.

7. Taeyeon -  I



Nagyon jó számai jöttek ki most Taeyeon-nak, de ez örök kedvenc marad.

6. Winner - Baby Baby


Második kedvenc számom a listáról, Vixx LR duóval együtt. Annyira bele tudom magam élni, mindegyiknek olyan különleges hangja van, WINNER a kis kedvenc bandám. 

5. Winner - Sentimental



4. Jay Park - Mommae



Mommae.

3. Bts - Save me



Mondanom sem kell, hogy a kedvenc számom tőlük. Főleg J-hope része. Jó ég. 

2. Topp dogg - feel alive


1. (VIXX) LR - Beautiful Liar



Gyönyörű Leo hangja, remekül passzol Ravi-éhoz. Amikor elolvastam a szöveget hozzá, hogy miről énekelnek, na akkor lett tényleg a favorit. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése