2016. február 14., vasárnap

The Walking Dead challange

1.) Favourite male character? Why? 

nagyon sokan odavannak Daryl-ért (én is), de nálam soha nem fogja tudni túlszárnyalni Rick-et. Már a legelső epizódtól a kedvenc karakterem, folyamatosan látjuk, hogy változik a karaktere. Ha ő meghalna kb. annyira sírnék mint a GoT-ból a Red Wedding-en....Van egy nagyon jó gif összeállítás. Akkor még nem értette Shane-t, lassan viszont egy hajszál választja el, hogy ne legyen ugyanolyan. 





2.) Favourite female character? Why? 
Nem igazán van. Beth-et szerettem.

3.) Lori/Shane or Lori/Rick?
Mind a kettőt imádom, ezért egyikőjüket sem tudnám azzal a nővel elképzelni.

4.) What survivor would you be 100% okay with if they were killed next episode? 

Carol. Mindenki ámulgat, hogy milyen badass stb., én meg mikor meglátom, legszívesebben kikapcsolnám az egészet.  


5.) On a scale of 1-10 how scary do you think the show is? 

5 :D nem azért nézem mert ijesztő arra ott van az Ahs. már kiskorom óta imádom a zombis filmeket.

6.) Has there been any specific walker that scared you the most? Why?

Még a második évadban amikor kiderül, hogy a pajtában járkálók vannak, és azzal kezdődik a rész, hogy Shane benéz a pajtába és hirtelen ott egy zombi. Akkor ott arra nem voltam felkészülve, kiugrottam az ágyból ahogy illik :D Ami konkrétan hányingerrel töltött el, az most a hatodik évadban, amikor Maggie lemegy az alagútba és ott vannak ilyen már teljesen szétbomlott zombik, Maggie meg ott turkál bennük. Blah
.


7.) If you were bit a walker, what would you do?
Megvárnám amíg teljesen át nem alakulnék. Képtelen lennék megölni magam ha egyedül lennék, a társaim meg amúgy is megölnének akkor. Biztos hogy üvöltenék, bőgnék, hogy nem akarok meghalni, még egy ilyen világban is ragaszkodnék az élethez.


8.) If you could have one person on the show as your partner during the zombie apocalypse, who would it be and why?

Először rávágtam volna, hogy Rick, de aztán átgondoltam a dolgokat. Nehéz kérdés. Mivel én elég lágy szívű vagyok és érzelmes, képtelen lennék embereket nem befogadni közénk, hiába vághatná el a torkom az éjjel. Biztos, hogy sok dologban nem értenék egyet se Rick-kel, se Daryl-el. Glenn kizárva, nőket meg nem választanék. Talán Michonne vagy Rick. Nem tudok dönteni.


9.) What’s your contingency plan in case of a zombie apocalypse?

Nem volt még időm ilyenen gondolkodni. :D az biztos, hogy elhagynám a városokat és keresnék magamnak egy csapatot.

10.) What Walker kill scene has been the best? Why?

Amikor Lori meghal, Rick meg elkezdi lemészárolni ott a zombikat. Szerintem nagyon ütős volt.

11.) Favourite scene? Why?

Amikor Shane leborotválja a fejét és közben flashback-ben megtudjuk, hogy mi történt az iskolánál. 10/10



12.)  Charachter you wish didin't die?
Beth. Én már az elejétől kedveltem, igaz nem sokat szerepelt. De megfogott az énekhangja, a szép haja és a karakteres arca. Mire több időt töltött volna a képernyőn, megölik. Annyira dühös voltam.


13.) How long would you think you could survive in similar situations?

Ki tudja. Ragaszkodok az élethez, az emberekhez, tudok alkalmazkodni szituációkhoz, a túlélésért bármit. Lehet sokáig kihúznám , de lehet ez lenne a vesztem.


14.) In the event of a zombie apocalypse would you take on the role as a leader like Rick or be more of a follower?

Tökéletes követő lennék. Nem tudnék feszült szituációban döntéseket hozni.


15.) The scene that was the most unexpected to happen?

Amikor Lizzie megöli a húgát. Komolyan? Kb. úgy néztem, mint Tyresse meg Carol.


16.) Pick a weapon .. Hand gun or bow and arrow?

A fegyver jó, de a töltények nem végtelenek. Ezért inkább az íj, nyíl párost választom.

17.) The most emotional scene?

Beth halála. Sajnos nem sokkolt le annyira mint kellett volna, mivel láttam a hivatalos fb oldalukon amint kitettek egy képet RIP Beth felirattal. Jól elcseszték és rettentő dühös voltam. Az egész epizód alatt, úgy voltam vele hogy "ne, légyszi, ne legyen igaz". De amúgy nagyon érzelmesre sikeredett az egész. Ahogy mutatták a szereplők arcát, miután lelőtték Beth-et, ahogy Daryl kiviszi, Maggie.... Visítottam mint az újévi kismalac.


18.) Favourite season?

Most a hatodik évad is nagyon de nagyon tetszik, de nekem a negyedik évad a kedvencem.


19.) If there was anyone in the group who you would like to see a zombie, who would it be?

Gabriel vagy hogy hívják a fekete papot.

20.) Least fave female charater? Why?

Már mondtam, Carol.


21.) Least fave male character? Why?

Glenn. Igaz már a kezdetektől velünk van, de nekem valahogy ezidáig nem sikerült megkedvelnem.


22.)  Favourite episode?

Talán az 1. évad 2. része :)


23.) Would you get bit by a walker in order to save someone you loved and cared about?

Nem tudom. Valószínűleg igen. Vagy nem tudom. Még így képzeletben sem tudok dönteni. Legyen neki vagy nekem könnyebb? Ha én meghalok, akkor a terhet neki kell cipelnie, neki kell ezzel tovább élnie. Ha ő, akkor fordított eset.

24.)  Favourite voice actor?

Shane, imádtam a hangját.

25.) Something you want to happen.

Lehet bennem van egy kis trónok harca feeling, de azt akarom, hogy megritkítsák kicsit a belső kört. Mármint Rick csapatából.


26.) Under what circumstance would you not kill a walker?

Mindenképp megölném, mert tudnám, hogy már nem élő ember, hiába a szerelmem, anyám, barátom.

27.)  A scene that left you speechless?

Beth halála. Amikor Carlt majdnem megerőszakolták. Először nem is vágtam le a helyzetet, csak amikor anyával másodjára néztem (most már nem nézi velem, mert szerinte gusztustalanok a zombik :() és ő mondta, hogy most meg akarják erőszakolni Carlt? Én meg így, baszki tényleg, és akkor jött, hogy Rick kiharapott egy darabot a csávó nyakából. Csak néztem mint hal a tescos szatyorban. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése