2016. február 24., szerda

Nyári tervek

Annyira várom már a tavaszt, nyarat, de közben meg rettegek is tőle. Ha minden jól alakul akkor Március 21.-én indulunk el haza és soha többé nem jövünk vissza. Mármint ebbe a lakásba, mert anya megkapta az állást, így költözünk Regensburg-ba. Ápilisban év végi vizsgáim lesznek és ha az nem sikerül akkor nem tudok érettségizni, úgyhogy nagyon félek, mert a matekkal mindig is gondjaim voltak, ha csak rágondolok elkap a sírógörcs! Viszont nagyon várom már az áprilist mert akkor végre folytatódik a Trónok Harca és mint könyvolvasó csak halovány sejtelmeim vannak, hogy mik fognak történni. Májusban érettségi, Júniusban meg szóbeli. Izgulok meg félek az egésztől, de alig várom, hogy végre túl legyek rajta. A célom persze nem az, hogy épphogy átcsusszanjak a vizsgán, hanem valami eredményt is szeretnék, matekból is inkább örülnék egy hármasnak mint kettesnek. 



Természetesen vannak "nagy" terveim is a nyárra. Brigivel és a régi osztálytársaimmal már megbeszéltük, hogy egyszer felmegyünk Pestre bulizni. Nem érdekel a pénz, amíg a bakancslistámon lévő kisebb-nagyobb dolgokat kihúzhatom. :) Március végén be volt tervezve egy ausztriai síelés, de mégse megyek. Balatonra nem tudom kivel és mikor megyek le, de lemegyek, a Balaton nem maradhat ki a nyaralásomból. Mivel most nem csak egy hónap nyári szünetem lesz, hanem konkrétan áprilistól én otthon leszek, egészen szeptember elejéig ezért rengeteg időm lesz. Félek, hogy erre az 5 hónapra nem lesz elég az itt összegyűjtött zsebpénzem :D Remélem Győrbe is eljutok, mivel Januárba úgy volt, hogy találkozok azzal a csajjal akit még Neon blogzónán  ismertem meg kb. 3 éve! :) A találkozó nem jött össze, de talán majd most. Emellett tervezem, hogy eljárok majd kondiba is. Itt nem messze van tőlünk egy konditerem, de én nem szeretnék egyedül elmenni, otthon meg az összes barátom jár kondizni, így nekem is több lenne a motivációm. Amúgy addig itthon tornázok, csinálom a 30 napos kihívást, amiből már letelt két hét, mellette plusz has és fenékre fókuszáló videók. Mellette diétázom is. Vagyis úgy ahogy sikerül :D 


A legjobb dolgokat viszont még nem mondtam. Júniusban még nem 100%, de valószínűleg megyek a VOLT-ra a barátaimmal. Én jobban preferálom idén a Sound-ot, az előadók miatt, de a többiek inkább mennének VOLT-ra, ezért nem vitatkozom. Először csak csajos fesztivál akart lenni, mivel a fiúk tavaly voltak Sound-on, de a fiúk is jönni akarnak, nekünk meg oly mindegy. :D Nagyobb társaság, nagyobb móka. Nem akarunk sátrazni, viszont a hotelek és apartman-ek már teljesen beteltek, ezért a legtöbb szívás a helykereséssel lesz.
A másik pedig, Timi rám írt, hogy
"Nem tudom megkérdezett-e téged a bátyád, de ha nem akkor megkérdezlek én. Nem akarsz eljönni velünk nyaralni? Vir szigetére Horvátországba?"

Annyira megörültem! Érdekes, mert az összes szomszédos országban voltam már, kivéve Ukrajnát és Horvátországot! Majdnem egyből rávágtam, hogy igen, persze minden álmom! Végül inkább először megkérdeztem mikor és kik mennének. Nővérem és barátján kívül még ketten nem jönnének, ami nem is zavar, mármint sajnálom, hogy nővéremék nem jönnek, de a másik két tag amúgy se a szívem csücske :D Meg azért is elhúztam a szám, amikor megtudtam, hogy augusztus végén mennének, nekem meg az volt a tervem, hogy kimegyek Angliába dolgozni. De még meglátjuk mit hoz a jövő, mondtam neki, hogy vegyen engem számításba, de csak áprilisba tudom biztosra mondani, hogy tudok-e menni.

3 éve folyamatosan azt mondogatom, hogy ez lesz életem legjobb nyara és a három év alatt mindig jobb és jobb lett. Szóval valószínűleg ez a nyaram is überelni fogja az előzőt! Nyár, gyere már!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése