2015. december 13., vasárnap

Always happy end

Az elején elterveztem, hogy fantasztikus lesz a nyaram. Na ez már az elején megbukni látszott. Nálam a nyár sajnos júliustól kezdődött, egyrészt mert júniusban nem ment fel a hőmérséklet 20 fok fölé, másrészt mert még sulim volt. Júliusban még Németországban elmentünk egy tóhoz fürödni, annyira jól esett végre, a sekély vízbe kifeküdni és az embereket bámulni. Tökéletes nap lett volna, de még a nap végén összevesztem Fruzsival és keddig nem is beszéltünk. (szombaton  vesztünk össze) Akkor is csak azért találkoztunk mert muszáj volt a suli miatt. Igaz, nem szóltunk egymáshoz, én meg sírógörccsel küszködtem. Csütörtökön este indultam haza a normális 8 óra út helyett 14 órát utaztam. Igen, felemelő érzés volt. Miután hazaértem lefeküdtem aludni, mert este elkezdődött a sörfesztivál amire mindenképp leakartam menni, hisz 3 éve nem volt rá sajnos lehetőségem. Úgy volt, hogy Brigivel leszek, mert utána ő megy el egy hétre horvátországba. Aztán közölte, hogy nem jön. Komolyan nem hittem el, hogy a másik barátnőm is leráz. Végül mégis eljött. Nem maradtunk sokáig, a karaoké után haza is mentünk olyan 11 fel :D szombaton már jobban felkészültem. Csináltam egy üvegbe vadászt (kóla + bor. Ezt csak azért mondom, mert nem először találkozom olyannal aki csak úgy ismeri, hogy boroskóla :D)  Kb. minden régi ismerősömmel összefutottam, akit nem bírtam :D A volt legjobb barátnőmmel találkoztam, akit 5 éve nem láttam. Egymás nyakába borultunk és csak sírtunk. A legjobb érzés volt, amikor a fűbe feküdve nekidőlve néztük a tüzijátékot. :) Találkotunk az általános iskolai haverokkal, velük voltunk egész este. Utcazene volt, a legjobb része az estének. Miközben a színpad elött, ugráltam, forogtam, táncoltam sosem éreztem magam olyan szabadnak. Hihetetlen jókedvem volt. Fura lenne azt mondani, hogy kiöregedtem a diszkokból, mert csak 19 éves vagyok, de már nem nagyon izgat, hogy hátulról becserkész valami részeg csávó és csak azt érzem, hogy a farka a seggembe. Nem szeretek már oda járni, havonta max. egyszer, de jobban preferálom a házibulikat, kerti partikat, sütögetős estéket, vagy csak a kocsmába beülni egy sörre. Na visszatérve 3-kor haza is értem, reggel 10-kor meg már keltem is. :( Utolsó nap nővéremékkel mentem le , Kowalsky meg a vega koncertre. Elképesztő volt, imádom a zenéjüket, és amiket két szám között mondott, annyira megmosolyogtatott. :) hihetetlen egy ember, tele pozitív energiával, jósággal, és humorral. Koncert után leszakadtam és lipivel buliztunk a retro estére. Sajnos fáradt is voltam, meg csak ketten voltunk, szóval éjfélkor haza is mentünk. Amúgy megbeszéltük a csajokkal, hogy jövőre elmegyünk egy fesztiválra, mert a bátáym meg Peti ott volt Balaton Sound-on és úgy fájt a szívem, hogy nem lehettem ott, miközben mesélték mi volt. Mivel idén már dolgozni fogok, jövőre meglesz rá a pénzem és valamelyik fesztiválra elmegyek. Mert nem olcsó mulatság, báttyám 130ezerrel ment le, úgy hogy a jegyeket már megvették meg minden, és 30ezerrel jött vissza :D A három nap amit eddig itthon töltöttem eddig tökéletesen alakul. fruzsival is kibékültem, szóval happy end lett. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése