2015. december 13., vasárnap

Elítélsz pedig nem ismerz

(Hibák ismét megjelenhetnek, Fruzsi gépéről vagyok)
Mindig is le akartam írni a gondolataimat ezzel kapcsolatosan, de mindig csak vonogattam a vállam, hogy majd egyszer. Most jött el a pillanat, amikor megláttam a "Jó kislány..." bejegyzésem alatti új kommentet. Sosem értettem az embereket ezen a téren. Ítélkezés. Persze, most nem arról van szó, ha egy gyilkost ítélnek el.Hanem amikor valaki megy az utcán, a szebejövőre pedig azt gondolja, hogy csúnya. Nekem még igazából ezzel sincs problémám, hisz mindenkinek van egy véleménye mindenről. De könyörgöm az, hogydirekt leírja (mert szemtől szemben már képtelen rá), hogy valaki milyen csúnya, nagy az orra, duci stb. stb.. Na az ilyenektől kapok hányingert. Bevallom, régen vagy három éve, egyszer megtaláltam az ex barátom ex barátnőjének (aki mindennek elhordott, csakmert otthagyta a barátja és rá két hónapra jöttem én) ask.fm-jét. Annyira dühös voltam, hogy névtelenül írtam neki egy olyat, hogy "de ronda vagy" vagy valami ilyesmit. Először azt gondoltam, hehh milyen fasza gyerek vagyok, de ez csak addig tartott amíg el nem küldtem. Aztán jött a bűntudat, majd pár nappal rá facebook-on bocsánatot kértem tőle. Annyira rosszul éreztem magam tőle. Ezután, meg miután beszéltem a nagynénémmel probálom az emberekben nem a hibát, hanem a szépséget keresni. Ha valakinek nagy a füle, attól még lehetnek gyönyörű szemei. Fruzsira is mindig rászólok ha megszól valakit, eddig odáig jutottunk, hogy a "csúnya" emberekre az átlagos szót használja.
Na szóval ez a kommentelő, valamiért nagyon nem kedvel engem, szerintem kifejezetten utál. Miért? Fogalmam sincs. Semmilyen Viktória ismerősöm nincs, főleg nem olyan, aki (a kommentneve alapján tippelem) 95-ben született volna. Szóval már itt felteszem magamban a kérdés, hogy miről is beszélünk? Nem ismersz, életedben nem találkoztál velem? Lapozz tovább és felejts el. Na mivel jó kedvem van, elemezzük ki ezt a hozzászólást :D
teszed itt az ártatlan kislányt. ahhoz képest a pikantoban egyszerre 5 sráccal nyomtad. tudom mert láttam.
Tessék? :D Hm, érdekes. Mondmár meg melyik napon voltam pikatóban, akkor talán elhiszem. Ja, mégsem mert leírtam a blogomban. Mindegy, tovább. 5 sráccal is egyszerre "nyomtam". Én azért megyek el egy szórakozóhelyre, hogy táncoljak, a barátnőimmelszórakozzak. Nem azért, hogy pasizzak. Tudod mert láttad. Jó. Ez ott kezdődik el érdekesen, hogy itt a neon, megmutatja az e-mail címed nekem, valamint a gép nevét amelyről küldted a kommentet. Véletlenül rákerestem, és azt adta ki, hogy Helsinki. Nem tudom, google is szokott tévedni, ne haragudj ha így van, de nem hiszem el, hogy te nemhogy a pikantoba, de a való életbe valaha is láttál volna. Mert írd már le légy szíves, hogy milyen ruhában voltam akkor.
szánalom. alapból kispisisként minek jársz buliba? hülye kurva -.- meg kislányként minek piálsz? komolyan szégyen vagy. szereted a szüzecske, jó kislány szereped? ez aztán szánalom a javából.
18 éves vagyok, anyáéktól még mindig elkéreckedek. 17 éves koromig nem is engedtek el ilyen helyekre, este nyolc-kilenc fele már otthon kellett lennem. Mondd már meg nekem, mikor járjak el bulizni? Harminc-negyven évesen? Fiatal vagyok és ezt maximálisan ki fogom használi ne aggódj. Nem értem mi a szánalmas ezen. Hogy nem otthon ülök a szobámban, tök egyedül? Ja oké, értem.
istenem, kis csitri és már bulikban baszatja magát minden egyes srácal. tele vagy szánalommal.
Viki voltam
istenem, kis csitri és már bulikban baszatja magát minden egyes srácal. tele vagy szánalommal.Viki voltamNem "baszatom" magam minden egyes sráccal, főleg nem bulikban, mert úgy gondolom az intim pillanatokhoz két ember kell nem egy egész disco. Amúgy is ha ismernél, akár egy icipicit is, tudnád, hogy annyira válogatós vagyok fiúk terén, hogy ha nem egy Brad Pitt -20 éves kiadása jön velem szemben, akkor átnézek rajta. De mivel nem ismersz, ahogy senki sem, kivéve két embert, honnan tudnád ezeket a dolgokat. És akkor most, hogy ezeket a dolgokat leírtam, és hogy a blogomat olvasod, amibe leírom a napjaimat, te akkor már valószínűlrg ismersz. Vicces. Köszönöm a kommentod Viki, csak azt tudom tanácsolni, amit már ott is leírtam. Hagyj fel a gyülölködéssel, mert sok energiát elvesz az embertől, ráadásul megbántasz vele másokat. Bár engem nem sikerült, ismeretlen emberek véleményeit nem veszem fel, főleg ha még alaptalan hazugságok is. (Itt bemásolok egy kérdést ask.fm oldalamról, amit pár napja kaptam. Nagyon-nagyon nevettem rajta. Jelzem június 20-a óta itt vagyok Németbe :) "Lattalak tegnap tatabanyan...jatszod itt az artatlan kislanyt, aztán kozben harom csavoval jarkalsz ejjel. Remelem mindegyik jol seggbekurt") Legalább akkor írnának ilyen faszságokat, amikor otthon vagyok :D.  De most komolyan, tudod hány ember lesz ilyenek miatt öngyilkos? És nem hiszem, hogy ezek után te jól érzed magad. Soha senki nem fog mindenkinek tetszeni, ha valaki nem szimpatikus, ne foglalkozz vele. Tudom az ember kiváncsi ember, érdekli egy másik hétköznapjai (bár szerintem ilyet csak azok tesznek akiknek unalmas az életük) de akkor nézz valami reality showt. Vagy olvasd tovább nyugodtan a blogomat, nem zavar, de a véleményedet tartsd meg magadnak légy szíves. Vagy ha nem is, akkor kultúrált formában írd le a kritikád ha valami nem tetszik neked. Elolvasom őket, de zeken viszont nem tudok és nem is akarok változtatni, mert ez is ÉN vagyok. Van aki szeret, van aki nem, ha utóbbi közé tartozol, akkor a fortyogás helyett inkább zárd be a blogomat. Nem nehéz.  És továbbra is hangoztatom az emberekben a szépet lásd meg ne a hibáit! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése