2015. december 13., vasárnap

HIMYM

Vége van. 9 évad. És most vége. Annyira szeretem ezt a sorozatot, és bár a 9. évad eléggé gyenge lett a többihez képest, mégis azt mondom az egyik legjobb sorozat! A vége pedig szerintem tökéletes lett, vagyis számomra, mert ahogy olvastam elég sokan felháborodtak rajta, sokaknak nem tetszett. Én tátott szájjal bámultam végig, miközben folyamatosan bőgtem.
A továbbiakban SPOILER lesz!
Imádtam Robin meg Barney párosát. Olyan volt mint a mesékben. A nagy szoknyapecért magába bolondítja egy csaj. Drukkoltam nekik, mert olyan cukik voltak együtt. Főleg amikor a 7. évadban úgy volt, hogy megint összejönnek, de Robin megrázta a fejét. Kedvenc részem. Azután már nagyon akartam, hogy összejöjjenek. A rész pedig, amikor Barney megkéri Robn kezét tökéletes. Sírtam is. 
Aztán amikor megláttam Ted szomorú arcát azt gondoltam, hogy nemááár, miért nem Teddel jött össze. Mindig az esélytelenebbnek szurkolok... Ted az nemtom, olyan semleges területbe volt mindig is nálam. Azt szerettem, amikor mesélt az élet nagy dolgairól, meg stb. Marshall és Lily pedig számomra az álompár. Imádtam őket, szerintem Alyson Hannigan tudta a legjobban beleélni magát a sorozatban, a színészkedett a legjobban.
A 9. évad eléggé langyosra sikerült, egy-két részt kivéve. Pl. amikor a Daisy-s rész, volt, az nagyon tetszett, írtó aranyos volt. Vagy amikor, az egyik haverjuk emajdnem elmegy az esküvőről, és akkor mondja, Ted, hogy semmi nem tart örökké, az emberek szépen eltűnnek mellőled. Az egyik szemem örült, hogy Barney meg Robin összeházasodnak, a másik szemem sírt, hogy Robin nem Teddel jött össze. És jött végül az évadzáró. Elnézést, inkább a sorozatzáró rész.  Nagyon tetszett, ahogy ugrálnak előre az időben. Az első sokk az volt, amikor Robin ls Barney szakítottak...Aztán amikor Robin mondja, hogy semmi nem lesz már a régi, azt az időt nem tudják visszahozni. Na akkor elsírtam magam. És igen mert az emberek változnak, nem mindig maradnak ugyanazon a helyen. Szerintem a legszomorúbb rész az volt, amikor Lily ott áll az üres lakásban...A legszebb pedig az, amikor Barney meglátogatja a kislányát. Gyönyörű pillanat. Az, hogy az 'anya' alias Tracy meghalt, nagyon nem hatott meg, gondoltam volna, hogy ez lesz. De amikor Ted elment Robinhoz és magával vitte a kék kürtöt, akkor gondoltam azt, hogy igen, ez a tökéletes befejezés. Mert Robinba lesz szerelmes az első részben, és igaz 9 évadot kellett rá várni, de akkor is. Végre újra megszerezte. Tökéletes zárópillanat volt.
Nagyon fog hiányozni a sorozat, nagyon-nagyon. 10/10!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése