2015. december 13., vasárnap

Ludwigburg

Hétfőn reggel negyed tízre kellett a vonatállomáson lennünk. Fruzsinál aludtam, Vasárnap este, így nem kellett korán kelnem. A két osztály együtt kirándult, és sokan el is jöttek, szóval elég sokan voltunk. A vonatút egy óra volt, utána buszoztunk vagy 10 percet, mire odaértünk a szállásra. Leszakadt a vállam a táskától, mert a bőrönd otthon maradt, mármint Magyarországon, mert miért is ne, szóval cipelhettem az utazótáskát. Egy élmény volt, főleg a buszon nyomorogni... A szállás mondhatjuk úgy is , hogy diákszálló volt, nagy épület, hatalmas kerttel, pingpong asztallal, sakktábla a földre festve, nagy bábukkal hozzá. Négy ágyas szobák voltak, mi Fruzsival a két Vodkával voltunk, mert már előre lebeszéltük velük. A két Vodka egyébként a két orosz csaj. :D Fruzsival mindig kitalálunk mindenkinek ilyen neveket, hogy ne tudják, ha róluk beszélünk. Pl. Bekötött fejű, Exemo (Ekszimó vagy Eszkimó) Szőke kurvák (jó én csak szőkéknek hívom őket, ne legyünk trágár népség) Feketebőrű,  Rézsinből Rezsi lett, Sidrából meg Vidra. Szóval megkaptuk a kulcsot, ami egy kártya volt, majd az ajtónál elvettük a kapott ágyneműhuzatokat és mentünk elfoglalni a szobát. Két emeletes ágy volt, két nagy szekrény, asztal, székek, tükör, csap.
A végére tettem képeket. Megkaptuk az ebédet. Hogy is fogalmazzak. Ahogy megkaptuk, úgy vittük is vissza. Valami ööö...nokedli, asszem az volt tele mindenféle zöldséggel, majdnem odahánytam. Sajnos képet nem tudtam csinálni, mert nem lehetett kaja közben telefonozni. Nem is csodálom, mert ha az a kaja felkerülne a netre, a hely be is zárhatna. Még jó, hogy volt hozzá saláta (amit mindenki magának csinálhatott meg, így hál Istennek nem kellett a paradicsomokat félrepiszkálnom). Aztán csoportokra bontottak minket. Nem, hogy a Fruzsival nem kerültem egy csoportba, de az osztályomból két olyan emberrel, akikkel nem is beszélgetek! A többinek meg a nevét sem tudtam, a másik osztályból. Szóval, ja. Szar volt. Bementünk a városba, és kaptunk egy lapot, amin olyan feladatok voltak, mint pl. fényképezkedj a tökből készült Elvis szoborral, egy békával, a városháza előtt, egy Döneres eladóval, túristákkal stb. Na, az én csoportom olyan lelkes volt, hogy a nyolc feladatból sikerült megcsinálnunk hármat. Nem bántam, nekem se volt kedvem futkosni ide-oda. Közben Fruzsival folyamatosan tartottam a kapcsolatot telefonon. Kérdezte, hogy kell-e valami a Rewe-ből. Azt mondtam nem. Haha. Neki kellett. Amikor visszaértünk a szállásra, kivett a táskájából, egy kiló (!) kenyeret, szalámit, műanyag poharakat/kanalakat.És aznap nem éheztünk :D Az ágyak egyszemélyesek voltak, de a Fruzsi mindenképp velem akart aludni, úgyhogy a fenti ágyon nyomorogtunk ketten. Bár én elég mélyen aludtam, mert kikészített az egész napi séta.
Másnap a reggeli 10 pontos volt, mert svédasztal volt :D Friss kicsi kis zsömlék, teavaj, sonka, sajt, és a magam által összetákolt saláta. Amúgy ekkor már egy másik csoporttal ettünk együtt, mert valami fősulisok jöttek, és ahogy hallottam médiát tanulnak. Hát volt ott egy-két helyes pasi. Uhhh. Utána játszottunk, valami hülyeséget. Két csoportra osztottak minket, egy körben álltunk, aztán kaptunk ilyen lapokat, amikkel el kellett jutni egy adott helyre. De a lapoknak mindig érintkeznie kellett velünk. 15 személyre jutott 8 lap. Most nem tudom, hogy értelmesen mondtam el, vagy nem, de este van és fáradt vagyok :( Engem már annyira felbaszott, ahogy azok bénáztak, hogy meg se próbáltam előre menni, mert mindig elcsesztek és mindig elölről kellett kezdeniük. Aztán a végén nagy izgalmak közepette, együtt ért be a két csapat, de a másik csoport gyorsabb volt. A másik meg valamilyen labdás játék volt, ott is annyiszor újra kellett kezdeni, hogy azt hittem fejbe dobom vele a tanárt. Közben a Vodkákkal jól összebarátkoztunk, meg nagyjából a többiekkel is. A szabályzat szerint tilos volt cigizni meg alkoholt inni. Hát mi ezt megszegtük, elég sokszor jártunk ki. Mindegy, azt mondták a tanárok amit nem látnak az nem fáj nekik. A kaja ehető volt, valami hús, szafttal meg krokettel és persze salátával. Amúgy nagyon sótlan meg szar meg ááá egy társaság :D:D komolyan otthon osztálykiránduláson 10-kor már ittunk, erre itt mi van?! Csak mi vettünk piát. Nagyon szar. Herr Jancsi (nem ez a neve hanem valami Jansche, csak mi hívjuk Jancsinak) hajnal kettőig beszélgetett velünk a szobánkban, annyiraaa cukii. Kimondattuk vele azt a szót, hogy elkelkáposztástalaníthatatlanítottátok. :D A fiúk meg panaszkodtak másnap, hogy, milyen hangosak voltunk, erre a Jancsi ilyet szól, hogy volt nálunk az éjszaka. Neeeem félreérthetőő :D Amúgy 30 éves, de kinéz 26-nak :$ nagyon szexi.
Az utolsó napon meg hazamentünk. Ennyi. :D vagyis nem , csak már nincs kedvem leírni. Olyan fáradtan értem haza, hogy már hatkor lefeküdtem aludni és fel se keltem reggelig. Ráadásul a hangulatom is a béka feneke alatt, az a "senki ne szóljon hozzám, mert beleverem a fejét a falba". Igen, lassan meg fog jönni... de gyűlölöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése