2015. december 13., vasárnap

Őrűltek

Őrült németek :)
Miután pénteken kibuliztam magam, szombaton már jöttem is haza.  Őrültek ezek a németek, nem tudom elégszer hangoztatni. Minden második kocsin német zászlók, a házfalakat szintén ezek díszítik. Pénteken játszottak a franciák ellen a negyeddöntőbe jutásért, és jajj, sikerült is! :) Amúgy nem is tudnám, hogy vb van idén, ha nem itt lennék kint. Mert igazából csak azért izgat ez az egész, mert a németek is bent vannak, és ekkora nagy hepajt csináltak miatta :D Na szóval péntek. Mivel megnéztük, hogy milyen idő lesz pénteken (28 fok) gondoltuk elmegyünk strandolni. Hát nem éreztem a 28 fokot mert fátyolfelhő volt és fújt egy kicsit a szél. A végére már fáztam is :S A víz is hideg volt, bár náluk a termálfürdő is 27 fokos, és akkor az már nekik húú de meleg :DDDD Jó végül is itt a csúcshőmérséklet is 30 fok. Szerencsétlenek nem tudják milyen az igazi nyár. :c Négyre hazamentünk lefürödtünk, felöltöztünk, aztán lementünk az Enz parkba, mert ott elvileg egy bazinagy kivetítőn nézik a meccset. Odaértünk, de fordultunk is vissza, mert 5 (!) eurót elkértek volna, hogy én leüljek és tv-t nézzek. Hát meg ne haragudjanak, igaz semmi ez az 5 euró, de akkor már inkább veszek belőle egy gatyát. Szemtelen kis németek... Szóval fogtuk magunkat lementünk oda, ahol múltkor is buliztunk. Bár én eléggé vonakodtam a rossz emlékek miatt. A meccsről igaz, hogy lemaradtunk, de a lényegről nem. Az ünneplés tovább tartott mint a meccs :D Elképesztő volt, mi doboltunk, fújtuk a dudát, zászlót lengettünk, pacsikat adtunk az autósoknak. Nagyon jó volt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése