2015. december 13., vasárnap

Boldog Karácsonyt! ♥

Tudom, hogy még nincs Karácsony, sőt nálunk még a Karácsonyfa sincs felállítva, de az idén kicsit változott a helyzet. Anyáék ma mennek vissza Németországba, így 24.-e helyett tegnap adtuk át egymásnak az ajándékokat, és vacsoráztunk meg közösen. Senki nem kapott idén "komolyabb" dolgot, vagyis nem volt olyan mint évekkel ezelőtt, hogy a Karácsonyfa alatt több ajándék volt. De akkor még kicsik voltunk. Nővérem és bátyám kaptak 200 eurót amit arra költhetnek amire akarnak, én pedig megkaptam a telefonom sony z3 (imádom, gyönyörű, szerelmes vagyok belé!) meg a Sárkányok tánca könyvet :) Végre! Épp befejeztem a Varjak lakomáját, így egy kicsit csillapíthatom a szomjam tavaszig a Trónok harca következő évadáig. Amúgy annyira jó itthon lenni! Végre minden este együtt alszok a macskámmal, aki olyan cuki, hogy csak reggel hatkor kelt fel, hogy ki akar menni. Imádom! Terveim a szünetre... fogalmam sincs. Tegnap találkoztam az egyik volt osztálytársammal, ma felmegyünk a Turulhoz Tb-n mivel ma van a téli napforduló. Tüzet gyújtunk, forralt bort iszunk, pogácsát eszünk (vagyis én azt biztos nem mert nővérem csinálta és hát az első amit megkóstoltam is alig akart lemenni a torkomon :D). Szilveszterem az még nagyon bizonytalan. Elvileg az egyik volt osztálytársam házibulit csinál, de oda nem akarok menni mert csak gyíkok lesznek ott. Főleg a Brigi nélkül nem, mert ő meg lehet valami másik baráti társasághoz megy, akiket én nem ismerek. :( Áhh, nem tudom. Szar. 
Jajj, azért van egy cuki kis Karácsonyfánk, de csak az én kérésemre vettünk. Azt is fel kell majd díszítenem :D Amúgy ez is olyan lényegtelen bejegyzés lett :'D De nem tudom, arról, hogy mi történt velem mostanában nincs kedvem írni, hogy mi lesz velem azt meg nem tudom. Na mindegy. Mostanában szétszórt vagyok. M9ivel mostanában elég ritkán hozok bejegyzéseket, ezért most kívánok nektek nagyon szép ünnepeket, boldog Karácsonyt és boldog Új Évet! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése