2015. december 13., vasárnap

Visszatérés: az elmúlt két hónapról

Sziasztok!
Nem ez az első személyes blogom, az előzményeket itt megtalálhatjátok: http://wickedlife.blog.neon.hu/
Egy kis bemutatkozás annak, aki nem ismer:
Németországban élek, már több mint egy éve, 18 éves leszek szeptemberben (jóég, ne!) szeretek olvasni, sorozatokat nézni,  nyelveket tanulni, imádom a cicámat. Utálom a paradicsomot, a kritikát, a Gorvenort (TWD), paradicsomot.
Jó ennyi elég is, mert meguntam. Hm, 2 hónapja nem volt új bejegyzésem, köszönet a neonnak. Néha szükségem lett volna rá, hogy leírjam a fejemben felgyülemlett gondolatokat. Főleg mivel, szívesen írtam volna tovább a két történetemet is. Akkor megpróbálom az elejétől kezdeni, és semmi "lényegeset" kihagyni.
1. Új a lejátszási listám! :3 Igaz már hetekkel ezelőtt megcsináltam, de az előző blogomban egyszerűen nem jelenítette meg. Elég színvonalas lett most.
2. Összevesztem a legjobb barátnőmmel. Nem akarom kibeszélni, nem is érdekel már. Örülök, hogy most lezártam a dolgot, mert csak idegeskedtem volna rajta. Szomorú de ez van. Remélem azért egyszer a fejére koppan, bocsánatot kér vagy mi, és akkor lehetünk beszélő viszonyban. Nem az én hibám volt, hogy így történt, szóval nem fogok bocsánatot kérni, vagy utána futni. Elég volt ezt egyszer eljátszanom az előző barátnőmnél....
3. Meg lett a bizim! :) Csupa egyes meg kettest kaptam. Tök ügyi vagyok. Még mielőtt valaki félrenyelné az innivalót, közlöm, hogy az egyes itt a legjobb jegynek számít. :)
4. Ugye mivel most már a Ginát is elveszítettem, (részben szerintem ennek az 1000 km-nek köszönhetően) már csak a Brigi vár otthon. Vagyis persze még a régi osztályomból vannak akikkel elvétve váltok pár szót, de minden nap csak a Brigivel beszélgetek. :)
5. A ginás ügy után, vagyis nem, már a Renis ügy után ( szinte LB-k voltunk, de azóta, hogy kijöttem N.o-ba letörölte magát fb-ről, és azóta nem hallottam róla.Vicc) nem szeretek embereket magamhoz közel engedni. Mert tudom, hogy sohasem maradok meg egy helyen, főleg, h Stewardess akarok lenni. Most is rettegek attól, hogy el fogunk költözni, nem messze a várostól 20km-re, és félek, hogy a Fruzsi nem-e fog úgy reagálni mint a Reni. Persze ezt már átrágtuk, és tudom, hogy nagyon szeret, de ezt a félelmet nem lehet kiölni belőlem.
6. Voltunk farsangon!! Március 3.-án volt, a külvárosban. Amúgy cicának öltöztem (milyen meglepő). Nagyon durva volt, vagy 20-30 kocsi volt meg felvonulók, ilyet még életembe nem láttam. A boszorkányoknál (piros-feket ruhában voltak, maszkkal a fejükön) az egyik magas odajött hozzám, felkapott a vállára és a szalmával teli talicskába tett. Összeborzolták a  hajam, az arcomat ilyen kék cuccal összefirkálták, konfettit dobtak a nyakamba. A cipőmet levették rólam,  kivették belőle a cipőfűzőmet, és összekötözték a lábam. Képeim is vannak, meg Fruzsi ügyesen dokumentálta  az egészet, szóval fasza kis videóm is van róla :) Majd legközelebb megpróbálom felrakni, de képeket sem enged úgy, hogy kis méretbe, meg most időm sincs nagyon. Késő van és hajat kell még mosnom. Aztán amikor vége lett a felvonulásnak, a főtéren buliztunk. Megpróbáltuk a lábamhoz rögzíteni a cipőmet, aztán egy csaj odajött hozzánk beszélgetni. Az egyik ilyen maszkos boszi volt :) Beszéltünk vagy egy órán át, aztán elhívott minket a boszik klubházába, ahol isznak meg minden. Úristen nagyon jó volt, a pasija úgy nézett ki mint Asthon Kutcher, a legjobb barátja se volt semmi :D Volt bunyó is mert vala nyúlbélák odajöttek ugatni. Szóval a kintlétem óta az egyik élegjobb nap volt.
7.Egy fiú elkezdett nyomulni rám, csak úgy tudtam leráni, hogy beadtam neki, hogy leszbikus vagyok :D Azóta nem írt. Ez mindig beválik amúgy, szilveszterkor is úgy koptattam le egy pasit, hogy átöleltem a Brigi vállát, és aztmondtam a csávónak, hogy együtt vagyunk. :D Mi ezzle a problémájuk nem értem... (Nem, nem vagyok leszbikus.)
8. Suli keresés ezerrel! Mivel ez egy fasz iskola ahol most vagyok, gimit keresünk. Ugye otthon a 10.-ig jutottam, de engem az sem érdekel ha 1-két évvel később lesz meg az érettségim, a lényeg, hogy meglegyen. Calw-ban fogok majd időpontra menni jövőhéten, meg majd még itt Pforzheim-ben is nézünk, mert biztosra kell mennem.
Na jó befejeztem. Megyek fürödni :D Holnap még suli, blahh... majd jelentkezem sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése