2015. december 13., vasárnap

Első nap, OMG!

Hogy én miért is hittem azt, hogy nagyon faszán tudok németül?!:D Uhh...
Vasárnap itt aludtam Fruzsinál, mert még nincs bérletem és a buszjegy magában elég drága (2,50) a vonat pedig (4,50) :S Este néztem a papírt, amit a Fruzsi kapott, hogy melyik osztálynak mikor van az első napja. Na az én osztályom pont nem volt rajta. Szóval este nem tudtam aludni, gyorsan írtam egy e-mailt a tanárnőnek, hogy mi van. Reggel írta, hogy 9-re kell bemennem, akkor amikor a Fruzsinak. Szépen felszálltunk a buszra, és igen, megint rossz helyen szálltunk le, szóval gyalogolhattunk :D útközben felszedtünk két másik csajt is mert nem tudták hol van a suli. A tesi terembe (vagy öt percig gondolkoztam, hogy mi az magyarul, amire gondoltam...) hajtottak minket. Osztályonként felsorolták a neveket. Persze én az utolsó osztályba kerültem, szóval addig ültem ott tök egyedül. Nagyon rossz volt. Azt hiszem tizenhatan vagyunk az osztályban, három fiú a  többi lány. Köztük olyan, aki már elsőre úgy nézett rám, mint kecske a késre, egy kék hajú, egy rózsaszínhajú, meg a többi akiket észre sem vettem, olyan tömeg kinézetük volt. Amúgy elég sótlan egy társaság, de majd idővel biztos javulni fog a helyzet. Nem beszéltem senkivel. Ez a gáz. A tanárt értettem, mert tisztán és érthetően mondja a dolgokat, de a többiek hadarnak, elharapják a mondatokat, a szavakat olyan furin ejtik. Tök bepánikoltam, és kérdeztem magamtól, hogy MI VAAAN?? Az még rátesz egy lapáttal, hogy amíg az Alfons-Kern-be jártam, ott okés volt, ha valaki rosszul beszél, mert ott csak auslanderek voltak. De itt... Rajtam kívül még egy orosz meg egy pakisztáni aki rosszabbul beszél nálam. Nagyon örültem..Szóval eléggé, hogy is mondjam... pocsék volt az első nap. Reménykedem a továbbiakban. Reménykedem.
Múltkor megnéztem a Rossz szomszédságot. Nem tetszett. Erőltetett, unalmas, egy-két gyenge poén. Pedig popcornt is csináltam hozzá, és ha popcorn van, akkor minden film jó! Hát ezen még a popcorn sem segített.
Amúúgy, juuuj nagyon várom már ezeket a filmeket! A Hobbit-ot nagyon, nagyon szeretem, Az Útvesztőt pedig már azért is érdemes megnézni, mert olyanok játszanak benne, mint Dylan O'BrienWill Poulter, Thomas Brodie-Sangster.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése