2015. december 13., vasárnap

Back to school

Borzasztó, utálom, gyűlölöm. Pfujj. Borzasztó volt az első nap a suliban. Konkrétan annyira fáradt voltam, hogy állni alig tudtam, a tanárom még meg is kérdezte, hogy mi a baj, beteg vagyok? Igen, az iskolától. Szombaton köszöntem el otthoniaktól és szálltam fel a buszra ami elvitt Fruzsiékhoz. Délután valami barátjukhoz mentünk. Nagyon jól éreztem magam, főleg amikor a 2 éves kis srác felfedezett magának és le sem szállt a nyakamról. Annyira édes volt, azt hittem zsebre vágom és hazaviszem. Fájó szívvel búcsúztam el tőle, de haza kellett mennünk, mert este mentünk bulizni. Röviden és tömören szar volt. Jó lett volna, a hely nagyon tetszett, csak a 13-16 éves korig elterjedő lányok gusztustalan tánca nem. 1-kor le is léptünk, bár volt még ott egy zavaró tényező aki miatt le kellett lépni. Másnap reggel elmentünk Fruzsi nevelőapjához utána meg nővéréhez. Fergeteges egy nap volt. Lekéstük a buszt ami 18-ra volt kiírva de 12-kor már elment. Jó, semmi pánik jön egy pesti busz az is megáll ott ahol le kell szállnunk. Utazunk, látjuk világít a leszállást jelző lámpa. Beállunk az ajtóba, megáll a busz de nem nyílik az ajtó. Fruzsi megnyomja a gombot, miközben én hangosan előreszóltam, hogy legyen szíves kinyitni az ajtót. Hát baszott ránk. Amikor meg megint megnyomtuk a gombot ilyet szólt a sofőr "minek nyomod meg azt a gombot, Piliscsaba még messze van". Anyád. Mondtuk, hogy álljon meg akkor a Tesconál mert az előbb le se szart minket. Hát nem tett ki minket. De nem mentünk el Piliscsabáig. Konkrétan lerakott minket a pusztaságon. Bunkó fasz. Kerestünk egy buszmegállót és csak reménykedtünk benne, hogy nem kell sokat várni a buszra ami visszavisz minket Dorogra mert nagyon hideg volt. Aztán elkezdett esni a jégeső. Nagyon jó érzés volt a vádlimnak. Jött a busz, a csávó nem akart nekünk jegyet adni. Nem tudom ott vidéken ilyen helyi busz maffia van, hogy nem adnak jegyet és adsz neki egy százast, de az nekik zsebre megy. Ha meg jön az ellenőr akkor téged büntet meg. Most az a 25 forint nekem semmi, nem fogok azért szopni. Erre a csávó nagy felháborodottan mondta, hogy jóvan akkor mutassuk a diákokat. Miután én is megmutattam a diákom (német, kicsit más a külseje) ránk néz, hogy honnan az anyámból jöttetek. Olyan stílusban azt hittem nyakon rúgom. Én meg így félvállról benyögtem neki, hogy kisegítőből. Csicska. Jól kezdődik ez a 2015 is komolyan. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése