2015. december 13., vasárnap

Nyári gyerekek a balatoni parton

Ezt a bejegyzést már kedden kitettem volna, csak miközben írtam lefagyott a chrome és elveszett minden. Most lett kedvem újraírni.
Pénteken anyáékkal lementünk a Balatonra. Épphogy leértünk megérkeztek Dávidék is. Szép nagy területet elfoglaltunk két fa között. Amúgy tök jó volt, volt nálunk minden, tollas, csónak, gumimatrac mindenféle fajtából, labda, frizbi. Mint valami kiárusítás :D Jól elvoltunk a vízben, imádok ezekkel a hülyékkel lenni <3
Három óra fele összeszedelődzködtünk és anyáékat otthagyva elindultunk a szállás felé.  Ott találkoztunk a csapat maradék tagjaival. Teljes volt a létszám. 15 fő. A szállodáról nem írnék részletesen, igényes volt meg minden, de amikor a bátyám kiszedte a zuhanyzófülkéből azt az elhúzható kabinajtót  vagy amikor a távirányítót keresve a kezébe maradt a szekrény akkor inkább csak nevettem :D és nem találta meg a távirányítót. A medencénél szórakoztunk, majd este elkészültünk és elindultunk a Petőfi sétányra. 5 perc gyaloglásra volt kb. Beültünk a Mustafa-ba kajálni, amitől a társaság kicsit be is punnyadt. Négyen haza is mentek, de mi nem adtuk fel, mentünk tovább. Beültünk karaokézni. Annyit nevettem :D Petiék konkrétan el se jöttek a színpadtól csak ők énekeltek, mi meg ott fütyültünk nekik. Volt, hogy csak csajok karaokéztunk, tényleg ahhoz képest, hogy az éjszaka közepén majdnem bealudtam, egészen feldobta a kedvem a karaokézás, ráadásul megint becsiccsentettem. Hajnal négykor hazatámolyogtunk. Olyan fáradt voltam, hogy még az se érdekelt, hogy az ágy milyen kényelmetlen, vagy hogy milyen pokoli meleg volt a szobában. Reggel megreggeliztünk, majd kb. kettőig a medencénél voltunk. Voltak akik lementek a Balatonra, mert ha már a Balatonnál vagyunk akkor miért nem abban fürdünk. :D Mi amikor megéheztünk beültünk kajálni. Ez T.D. napja volt :D elég szar volt a kaja amit ettünk. T.D. felállt, mondta a főnöknek, hogy a leves borzalmas volt és a főételben hajszál volt belesütve. Megbeszélték és nem fizettek. Este meg sokat késett a pizza amit rendeltünk, T.D. odament a csávóhoz, hogy ez így nem állapot és lealkudta az ár felét :D Na visszatérve még a délutánhoz a Balaton valami nagyon rossz pocsolya meleg volt, szóval belementünk térdig aztán ki is mentünk. A kiszolgálás pedig borzasztó volt. Vissza is mentünk a szállóhoz, és megint medencéztünk. Akkor olvastuk a neten, hogy 30 km-re tőlünk már fákat csavart ki a vihar, nem sokkal késöbb pedig meg is láttuk a felhőket. Mondja a Peti, na még egy cigi belefér. A felénél tartottunk kb. amikor hirtelen egy erős széllökés jött. A papucsok, cigi be a vízbe, mindenki felkapkodta a cuccait és befutottunk a házba. Majdnem belefért az az egy cigi. :D Utána bent az ebédlőben activityztünk, de hamar meguntuk, és mivel a vihar is továbbállt, ezért megint kiültünk a teraszra. Játszottunk szóláncot, utána meg azt amikor valaki mond egy mondatot a mellette lévő fülébe és a sor végén valami egészen más szokott kijönni :) Igen, 25 éves felnőttek ilyeneket játszanak :D arról nem is beszélve, hogy amikor a két fiú egymás felé fordultak, akkor szájon csókolták egymást :D Istenem, nagyon régóta nevettem annyit, mint abban a három napban, pedig vidám ember vagyok csak... a társaság az sosem mindegy. :) Eléggé dióhéjban írtam le a dolgokat, de ha mindent részleteznék, az már kicsit hosszú lenne. Remélem nektek is olyan jól telik a nyaratok mint nekem. xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése