2015. december 13., vasárnap

Nyári szünet

Hát ez is letelt. Nektek, mert nekem van még két hetem. Tegnap jöttünk vissza németbe. Gondolkodtam, hogy Augusztust írjak címnek, de aztán rájöttem, hogy nekem Augusztus volt a nyári szünetem :D De szar. Otthon nem volt netünk de nem is baj. Több mindenre maradt időm. Pl. mint írtam rengeteget olvastam, Lucával is rengeteget voltam, meg a kutyánkkal. Meg persze a barátaimmal. Persze, csak kettővel találkoztam :DDD Istenem. G.-vel menthetetlenül elromlott a kapcsolatunk, ennyi volt. Úgy gondoltam, ennek így kellett történnie, legalább szép barátság volt, és jó szívvel fogok visszagondolni rá. De amikor, (nem írta le, mert finoman fogalmazott) leribancozott, meg azzal vádolt, hogy én kihasználtam őt, nem is érdekeltem soha na akkor teljesen és végérvényesen elvágta magát előttem. Ha a februári veszekedésünk után én nem írok rá, mert olyan kiírást láttam amitől teljesen ledöbbentem, akkor még ma se beszélnénk. Próbáltam neki mindenben segíteni, mert vannak gondjai, a legnehezebb pillanataiban csak én voltam ott! Mert régóta barátnők voltunk, rajta van egy csomó családi felvételen is, mert együtt mentünk mindenhova, mindig együtt voltunk. Tudom, hogy ő is olvasni fogja ezt, mert együtt kezdtünk el blogolni, rajzolni, történeteket írni, mindent. Na jó inkább abba hagyom, mert őt már lezártam. Remélem egyszer magába néz és rájön, hogy nem kihasználtam, hanem az egyetlen barátnője voltam. És igazi.
R. pedig bekaphatja. Egyszer beszéltem vele telefonon, hogy majd Augusztus végén találkozunk a vizsgái után. Na mire oda elértünk volna, mi történik? Törli a fb oldalát, az ask.fm-jét mindent, ahol el tudtam volna érni. Hívtam egy csomószor és nem vette fel. Kösz szépen, megint jól elhittem neki mindent, az ömlengését meg hogy így meg úgy szeret. Úgy látszik csak akkor "szeret" ha 1000 km-re vagyok tőle.
Az első hetem amikor hazajöttem egy kicsit uncsi volt, csak olvastam és a kertben ültem, vagy filmeket néztem. Brigi a jogsit csinálta, úgyhogy ő nem ért rá. Más barátnőm meg nincs. lol. Az unalmas napok után végre felcsillant egy kis mozgalom az életemben. Szombaton utaztam Fruzsihoz.  1,5 óra busz út, úgy, hogy kerülővel mentem, tehát nem álltunk meg minden picsa buszmegállóba. Elég parás vagyok az utazással kapcsolatban, mert hiába láttam és tudom, hogy jó buszra szálltam, azért néha megállt bennem az ütő amikor megláttam a Budapest táblát. Mivan, most én Pestre megyek?!?! Persze nem, a jó helyen szálltam le. Három napot voltam nála. Lementünk Palára, nagyon jól megcsinált tó volt. Aztán mentünk Széna bulira, ami egy nagy placcon volt, valami szénaföldön xD volt egy színpad és ott énekeltek főként rock számokat. Nagyon élveztem, sokat röhögtem a társaság akivel voltam nagyon jó fej volt. De 11kor már haza kellett mennünk, mert az utolsó busz akkor ment oda ahol Fruzsi lakik. Mondtam is neki, hogy Narniában él, mert naponta megy öt busz és ennyi :D Másnap megint elmentünk Palára, utána mászkáltunk mindenfele. Hétfőn pedig jöttünk is hozzám. Fruzsi egy hetet maradt nálam. fu már nem is emlékszem miket csináltunk voltunk mindenhol, Tbányán, Tatán meg még egy csomó helyen. Találkozott Brigivel, jól kijöttek egymással, mivel mindkettő elég fiús lány. Szóval, mintha két szőke pasival lettem volna egyedüli barna lányként. Voltunk Pikantóba, szóval Fruzsi velem vesztette el a "még nem voltam szórakozóhelyen" szüzességét. Olyan fura, Fruzsi még nem nagyon de én már érzem, hogy nem megy olyan jól a magyar. Van, hogy nem tudom kifejezni magam hogy mit akarok mondani, de a legtöbbször az fordul elő, hogy olyanokat mondok, hogy "ezeknek nincs alma" tehát a ragozásom kicsit fura lett az utóbbi időben. Apától kaptam 15ezret, plusz nekem még itthon volt dugiban kb. ugyanennyi, de két hét alatt mindet elköltöttem, úgy, hogy kb. nem vettem semmit! A forint csak így kicsúszott a kezeim közül. Az euróra jobban tudok vigyázni, de a forint... Amúgy nem sok zsákmánnyal tértem vissza, három pólóval, amit a turiban turiztam. Meg két igazi kincscsel. Megvettem a Trónok harca 2. és 3. kötetét. Úhúúúú! Szóval a nyári szünetem jó volt, kivéve a két csalódást. Sok sikert a sulihoz mindenkinek xx
u.i.: a zenéket amiket beválogattam a nyáron hallgattam rengetegszer! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése