2015. december 13., vasárnap

Who the fuck r u bitch?

Nem értem. Lehet nem is kéne rajta agyalnom. Nem kellene, hogy érdekeljen. Igazából nem is érdekel. Csak felbasz. Hogy az a nő, amikor találkozik a Fruzsival, mindig kérdezi tőle, hogy hol van az a kis csitri? (rám gondol), meg hogy én nem vagyok igaz barátja Fruzsinak, mert tuti rá fogok mászni a pasijára, tuti, hogy átmentek rajtam már egy csomóan, tuti, hogy csak kihasználok mindenkit, a Fruzsi nem is ismer igazából.
Ilyenkor jött a reakcióm, hogy NA TAKARODJ! :D 
Egyszer találkoztam a csajjal, beszélgettem a pasijával, aztán már meg akart tépni. Szánalmas. Azt hiszem, a Fruzsival jól megismertük egymást ezalatt az egy év alatt úgy, hogy minden nap vele voltam. De persze ezt a csaj jobban tudja! :D
A másik meg soha, de soha nem másznék rá a legjobb barátnőm pasijára. Ez benne van a Tesókódex-ben! Még akkor sem, ha az maga Brad Pitt lenne. Nem tudom ennek milyen barátnői voltak, de ha ilyenek akkor sajnálom. De ismeretlenül de kurvázzon már. Fruzsi mondta, hogy már annyira elege van belőle, de ő nem bánthatja mert a barátjának a barátja, és megharagudna rá. Szóval, én húzzak be neki, és ha nekem indul a csaj akkor majd megvéd. Kösz. Én békeszerető ember vagyok, egyáltalán nem érdekel miket mond rólam más. Mondja csak, ha jólesik neki. Amúgy se tudnám megütni ha megjelenne előttem, mert nem utálom meg semmi. Mondjuk ha elkezdene ott előttem ócsárolni engem, akkor megütném. Szeretek verekedni, vagyis inkább a vele járó adrenalint szeretem. Felpörgök tőle. Deee, mint mondtam békeszerető ember vagyok, a saját fajtánkat ne bántsuk. Bár ezt a csajt megüthetem, ez sajnos már nem ember. :(
Végre van netem! Komolyan röhej. Hazamentem, egész Augusztusban nem volt net otthon, akkor csinálták meg amikor visszajöttünk Németországba. Egy hét múlva itt is elment a net, mert a Telekom rendszere összeomlott és hát elment a net egy csomó embernek. Tegnapelőtt mentem be, hogy hé, nekünk azt mondták 24.-től már lesz netünk erre sehol semmi. Úúú, az a helyes szőke gyerek volt bent, vörös fejjel makogtam ott neki, de annyira cukiii. Az osztályom végre feléledt, jó fejek, a fiúk viccesek, nagyjából mindenkivel beszéltem már egy két mondatot. Hétfőn megyünk osztálykirándulásra, Ludwigsburgba 3 napra. Csütörtökön volt a szülinapom, de olyan lényegtelen volt, hogy majdnem kihagytam :D Annyi történt csak, hogy kaptam anyáéktól egy tortát, egy nagy milkás oreot, két olyan fini koktélt, plusz majd új telefont.  Fruzsitól is kaptam tortát nagyon cuki volt, meg még valamit  de elvileg azt majd később. Nem ismerek itt kint nagyon senkit, szóval nem tudtam rendesen megtartani a szülinapom. Na, majd ha megyek haza! :)
Na vigyázzatok magatokra xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése