2015. december 13., vasárnap

Németek a nyolcaddöntőben!

Nézzétek el a helyesírási hibáim, de Fruzsi gépéröl írok, és mivel ezt itt vette kint, az ékezetes betüket elég nehezen találtam meg. Ráadásul mükörmöm is van, évente 1x, ugyhogy nem nagyon vagyok hozzászokva. A hosszu u-t xD és a hosszu ö-t nem találtam :D Na mindegy. Tegnap nyertek a németeeeek!!!Uristen de nagyon szarok voltak... Fruzsival néztük, hát annyit röhögtünk, kész parodia volt... Estek-keltek, egymás gatyáját huzogatták. Szörnyü... Ugye 10-kor volt a meccs, mi viszont már nem akartunk lemenni az utcára visitozni. Fruzsiék a negyediken laknak, amikor a németek belötték az elsö golt, tüzijátékozni kezdtek, a visitozásuk még hozzánk is elhallatszodott :D Ugy izgultam értük, életembe 1x volt csak az-az érzés, amikor majdnem odahánytam, ugy izgultam egy meccsen. Amikor bejutottunk a legjobb négy közé, Olimpián kézilabdában, na az a meccs huhuu. Best of. És itt ki is merült az angol tudásom. Deszar. Jajj, de rossz így visszanézni, biztos nagyon csunyán irok. :S Na akkor, végignéztük a meccset, egykor vége is lett, kettökor le is feküdtünk, háromkor sikerült is elaludnom. És mi azért nem mentünk le a városba, merthogy korán lefekszünk. Hogyne. Hatkor keltünk, vagyis 6:40-ig ment felváltva a szundiüzemmod mindkét telobol. Hullakomás fejjel battyogtunk be vizsgára. Tök cukik voltak, még csomagoltak nekünk édességet is! :) Anyát elkisértem bankba, meg a t-homba, meg a postára, cserébe kaptam egy felsöt :3 Rövidgatyát akartam, mert abbol van hiányom nem polokbol. Mindegy :) Holnap is korán kelek, mert megyünk beiratni Fruzsit. Remek, most se fogok nagyon aludni. :(
Nembírom annyira édik megzabálom öketttttttttt <3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése