2015. december 13., vasárnap

Boldog Új Évet! ♥

Hát... Ennél már csak jobb lehet a 2015-ös évem, mert valami nagyon szarul kezdődött. 2014 utolsó négy napját végig ittam. Feljöttek nővérem barátai, nagyon bírom őket és ittunk, társasoztunk, ittunk, táncoltunk, cigiztünk, ittunk. Szóval, ja jól telt a vasárnap este. Hétfőn már hívtam Brigit is a folyamat megint ez volt, csak akkor már többen voltunk, majdnem húszan. Kedden pedig ha nem is rúgtam be, azért éreztem, hogy kicsit spicces lettem. Aztán jött a kedvencem. Szilveszter. Nem úgy alakult ahogy terveztem. Nem is értem, hogy mit gondoltam amikor olyan emberekkel mentem el házibuliba akiket nem is bírok. Vagyis a felét biztos, hogy nem szívlelem. Az elején még jó volt, amikor még csak mi lányok volunk, ittam, táncoltam tényleg jól éreztem magam. Aztán este nyolc fele megjöttek a fiúk, meg a kedvenc barátosném Sarolta drága. Akkor már elment a kedvem még az ivástól is. Undorodva néztem ahogy az összes osztálytársam konkrétan a sárga földig issza le magát. Nem is bírtam a közelükbe lenni, vagy kint voltam a teraszon cigizni vagy a brigivel fennt voltunk és a sötét szobában ültünk miközben hallgattunk azoknak az idiótáknak az üvöltését. Briginek sem volt parti hangulata egymásnak panaszkodtunk, hogy miért nem inkább ide vagy oda mentünk. A másik ami főleg elvette a kedvem, hogy a fiúk fogattak abba egymás között, hogy mindenkin végigmennek. És próbálkoztak is. Volt aki le akart itatni, volt aki konkrétan lefogta a fejem és úgy akart megcsókolni és itt-ott simogatni. Na akkor lett szépen kurvára elegem. Konkrétan majdnem hívtam egy taxit, hogy én itt nem maradok, ahazmegyek és átalszom magam 2015-be. Éjfélkor lementünk koccintani Brigivel, aztán kimentünk megnézni a tüzijátékot. Konkrétan végigbőgtem. Amikor visszamentünk a házba látom Helga (aki tartotta a bulit) bőg. Na mondom fasza, mert már úgy mentem be a házba, hogy na ez a sírás jót tett most már bulizok. Hát. Mégse. Az idióta tajrészeg banda is tüzijátékozni próbált, csak éppen szarul és az egyik sikoly vagy nem tudom mi konkrétan a Betti feje mellett repült el, belkapva a hajába. A csajnak amúgy is problémái vannak, szóval szép kis pánikrohama lett, a földön fetrengett szerintem még a szájából is nyál folyt. Feltettem a kezem mondván oké nekem ennyi elég volt. De még mindig nem lett vége a balhénak. Miután Bettit hazavitték (innen is gratulálok a sok idiótának, hogy az ő szilveszterét is tönkre baszták) akkor történt az, hogy konkrétan a Beni meg akart erőszakolni. Biztos nagy összegbe fogadtak. Konrétan még nekem is fizetett volna. Egy picit lüktetett az ér a halántékomon. Úgy megvertem a gyereket, engem fogtak le a többiek. Hát az anyjával szórakozzon. És utána még én voltam a szar meg minden. Na takarodjatok. Aztán Brigi meg Helga is összeveszett. Brigi azt mondta Helgának, hogy nem kéne ennyit innia, mert a lépcsőn is lezupált. Helga ezen megsértődött, hogy miért fáj az neki, hogy ő jól érzi magát. Na akkor Brigi szépen összepakolt, hogy akkor hív egy taxit és hazamegy. Mellé pártoltam, nem csak azért mert az egyik legjobb barátnőm, hanem azért is mert már nekem is kurvára elegem volt.  Bezártuk a szoba ajtót és Totally Spies-t meg Louie életét néztünk a telefonomon. 3:15-kor összecuccoltunk és észrevétlenül elhagytuk a helyszínt. Az egyetlen dolog ami mosolyt csalt az arcomra amikor kb. 5 pasi odajött hozzánk a buszmegállóban, az egyiknél gitár volt és együtt énekeltünk. Rájöttem, hogy kinőttem ebből a társaságból. Miért kell annyira lerészegedni, hogy önkivületi állapotban fetrengsz vagy másik testi épségét veszélyezteted? Nem tudom jól érezni magam többet velük. Igaz, az én korosztályom de jobban érzem magam 24-25 évesekkel, mint ezekkel a gyerekes osztálytársaimmal. Úgyhogy megnyugtató volt amikor feljöttek a Petiék és társasoztunk. Hahaha, mindenkit levertem pókerben! :D Ma még nem csináltam semmit, 1kor keltem, megreggelizem és olvastam a Trónok Harcát. Este még átmegyek Brigihez. Holnap reggel átmegyek Fruzsihoz. Este megyünk valami szórakozóhelyre after partizni. Utána már haza sem jövök, mert vasárnap még ott maradok nála, hétfőn meg már megyünk is No.-ba. Kiváncsi vagyok mit tartogat ez a 2015-ös év. Nagyon kiváncsi vagyok...
Remélem nektek azért jobban telt a Szilveszer. Boldog Új Évet kívánok mindenkinek itt a Neon-on is! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése