2015. december 13., vasárnap

The Walking Dead kihívás

Ha már megcsináltam a GoT kihívást, rákerestem a másik kedvenc sorozatomra is, hátha van ugyanilyen kis feladatjuk számomra, és mit ad Isten hát persze, hogy van! :) (Elnézést az esetleges hibákért, Fruzsi gépéről írok megint, és mivel német, mindent aláhuz pirossal, valamint nem találok minden betüt meg :D)
1.Kedvenc férfi karakter:
Rick <3

2. Kedvenc női karakter:
Beth, Maggie

3. Kevésbé kedvelt férfi karakter:
Az a pap, nem tudom hogy hívják

4. Kevésbé kedvelt női karakter:
Carol

5. Legbosszantóbb karakter:
Lori volt, isteneknek hála, hogy meghalt.

6.Kedvenc pár:
Daryl + Beth awww <3 <3

7. Kedvenc epizód:
4x12
2x10
5x08
5x10

8. Kedvenc jelenet:
Amikor Shane lenyírja a haját

9. Jelenet ami megnevetetett:
Fogalmam sincs, általában nem nevetek rajta :D

10. Jelenet ami sírva fakasztott:
Ajjaj. Minden halálesetnél bőgtem, még a kormányzóén is.

11. Jelenet amitől elakadt a szavad:
Amikor Lizzie megölte Mikát, na attól lesokkolódtam.

12. Legijesztőbb jelenet:
Nem tudok egyet kiemelni a sokk közül.Talán akkor ugrottam hátra nagyon, amikor a 2. évadban Shane benéz a pajtába, aztán egyszer csak egy zombi visszanéz rá :D

13. Leghátbórzongatóbb járkáló.
Azok akik megégtek egy kicsit, a 4. évadban, és Miconne kedvenckéi :)

14. Legjobb járkálóölő jelenet:
Amikor Rick megtudta, hogy Lori meghalt és akkor kicsit szétcsapja a börtönben maradt járkálókat :D

15. Legszomorúbb halál:
Számomra Beth. 

16. Karakter aki a legjobban változott:
Beth

17. Karakter aki a legrosszabban változott.
Shane:(

18. Legkeményebb karakter:
Daryl :D

19. Legszebb karakter:
Maggie

20. Legnaívabb karakter:
Először Beth-t mondtam volna, de jobban belegondolva szerintem Tyresse.

21. Választott fegyver:
Valami fegyver :D mármint pisztoly. Vagy egy tank. Vagy Daryl.

22. Vezető vagy követő lennél?
Ahogy ismerem magam, kitűnő követő lennék :)

23. Mit tennél ha megharapnának?
Megkérnék valakit, hogy lőjjön le. Ha nem lenne velem senki, akkor zombi lennék :D Képtelen lennék megölni saját magam

24. Jelenet ami meglepett:
Amikor Rick kiharapottegy darabot a csávó nyakából :D Az igen

25. Partner akit választanl:
Rick, csakis őt.

26. Karakter akit a legjobban kedvelsz
Rick és Beth

27. Legrosszabb döntés amit egy karakter hozott.
Hogy Lori lefeküdt Shane-el. Akkor talán még mindig élne. Mármint Shane.

28. A te zombiapokalipszis terved
Még nem dolgoztam ki :c

29. 1-10-es skálán mennyire ijesztő a sorozat?
7

30. Okok, amiért imádod a sorozatot.
Zombik, maga a történet, imádom az ilyen "emberiség kipusztult alig maradtunk" dolgokat :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése