2015. december 13., vasárnap

Mi történt velem

Több mint egy hete nem volt új bejegyzés, de még csak a blogzónára sem léptem fel. Pedig általában mindig elolvasom mások bejegyzéseit. Még múlthét szombaton voltunk Tankcsapda koncerten Stuttgartban.  Iszonyat durva volt. Örök életre megtanultam, hogy még a közelébe se menjek a hangfalnak vagy a színpad közelébe, mert konkrétan vagy megsüketülsz vagy eltaposnak az emberek. De nagyon élveztem énekeltem, ugráltam. Jó nap volt, főleg hogy előtte meg vásárolni mentünk így begyűjtöttem két nadrágot meg két pólót. Amúgy imádok a szüleimmel vásárolni. Apa jó táskahordónak, anya pedig mindig megtalálja a legjobb cuccokat. Arról nem is beszélve, hogyha egyedül vásárolok akkor tudom, hogy a saját zsebpénzemet költöm el és még 5 eurót is sajnálok egy pólóra. Ha anyáékkal vagyok akkor kell minden :D

Mindig az utolsó egy hét a legrosszabb mielőtt hazamész. A suli szar volt, kedden Fruzsinál aludtam szóval szerdán be se mentünk. Péntek olyan 9 fele indultunk útnak. Borzasztó volt. Semmit nem tudtam aludni, mert fáztam és rettenetesen fájt a hasam. Reggel 6-kor dobtak ki a ház előtt. Bátyám ment kondizni és annyira jó érzés volt, amikor reggel nyolckor odatette Lucát az arcomhoz, majd pár pillanattal később megéreztem,ahogy befészkeli magát a lábam közé. Az egész napot végigaludtam Lucával együtt. Ma kiganéztam a házat, aztán "megnéztem" a Hamupipőkét, vagyis oda tekertem a filmet ahol Richard Madden szerepelt, természetesen angol szinkronnal mert imádom a a hangját :D annyira hiányzott a szakáll róla :(
Basszus, holnap lesz vége a Walking Dead-nek, ráadásul a The 100-nak és az American Horror Storynak is vége. :( Ki kell bírnom ezt a két hetet a Trónok harcáig!
Amúgy lehet, hogy itt nem de Twitteren és Tumblr-n aktívabb vagyok!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése