2015. december 13., vasárnap

utolsó nyári napok

Tudom kreatív egy cím, de így reggel 10-kor még nem vagyok teljesen ébren, a kávé még nem hatott. már annyiszor megnyitottam a neon-t csak aztán mindig csak dünnyögtem egyet és végül kiléptem. Pedig nagyon jól telt az Augusztus. voltam egy nagyon durvára sikerült szülinapi kerti partin, szórakozóhelyen és Pesten megnéztem a tűzijátékot. Amúgy azt bánom, hogy elmentem pikantóba mert nagyon sokan voltak, nem is éreztem jól magam, állni alig tudtam mert életemben először felvettem egy tíz centis magassarkút. tényleg élvezetes volt abban végigtáncolni hét órát. A végén már tényleg örültem ha kitudtam menni a kocsiig. Azt hiszem maradok a tornacipőknél :D Amúgy sajnos csak másnap láttam, hogy többen is írtak, hogy after party van, ott ahol voltam kerti partin. Szívesebben elmentem volna oda mint a pikantóba. Több pénzem maradt volna és a társaság is sokkal jobb.
A tűzijáték elképesztően szép volt. Amúgy vicces volt az elején amikor emberről emberre mentünk és kérdeztük meg Fruzsival, hogy ez meg ez hol van. Amúgy a pestiek kicsit mogorvák, elég gyakran lökdöstek vagy nekem jöttek, majd bocsánatkérés nélkül továbbmentek. Mindegy, a tűzijáték meseszép volt. Bár a végén azért kicsit megijedtem, hogy egyedül kell hazavonatoznom, mert a Fruzsi az a barátjához ment.
Amúgy már most meguntam ezt a bejegyzést írni, mert mindig azon gondolkozok, hogy mennyi dolgom van, nem érek rá ide írogatni.
Megkaptam a szerződést az óvodától, szeptembertől hivatalosan is ott leszek :3 Bár még nem láttam, majd ha 31.-én hazamegyek még el kell olvasnom meg aláírnom. Na megyek, rendbe szedem a lakást mert a bátyám nem fogja helyettem megcsinálni. :) xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése