2015. december 26., szombat

Ünnep

Hu. Nem is tudom hol kezdjem. Kedd este céges buli volt, egy étterembe mentünk és ott ettünk, ittunk. Nagyon jól éreztem magam. Tök jó, játékokat kitaláltak, az ajándékok átadására, nagyon jópofa volt. Én kaptam egy mécsestartót, ami egy cuki házikó volt, meg pflegeprodukte-ket (nem jut eszembe magyarul), tehát arcpakolást, kézkrém, labello stb.. Utána mikor már mindenki kezdett szedelődzködni,  néhányan még elmentek bulizni egyet. Hívtak engem is, amivel meglett volna az első élményem a német szórakozóhelyekkel, de inkább nemet mondtam, mert reggel 5-kor kelnem kellett és így is hajnal egykor feküdtem le aludni. Szóval azért sajnálom, de majd legközelebb. Kisbusszal mentem haza, ami tele volt, de így is kényelmesen elfértem. Az út hosszú volt, két balesetbe is beleütköztünk és álltunk egy ideig a dugóban. Ráadásul az osztrák határnál olyan köd volt, hogy alig lehetett valamit látni ezért nem igen haladtunk. Furcsa volt, hogy most csak olyan emberek utaztak akik nyugatiak. A csávó engem tett ki utoljára. Elkezdte kérdezgetni hány éves vagyok stb., aztán jött a kérdés van-e pasim. Egyből rávágtam, hogy igen,  mert eléggé flörtölt velem. Aztán nem hagyta abba a kérdezősködést, én meg annyira belekeveredtem már, hogy végül lett egy barátom aki nem a pasim csak barát extrákkal :D Alig vártam már, hogy hazaérjek, elég kínos volt. Ja, és a 12 órás út alatt semmit nem aludtam. Fél nyolcra értem haza, még volt pont annyi időm, hogy gyors elmenjek zuhanyozni, aztán már mentünk is megnézni a Star wars új részét. Nagyon tetszett, bár ennek terveztem egy külön bejegyzést, szóval majd ott beszélek róla, mert tudnék :D Jó volt végre találkozni a többiekkel, 13-an voltunk, de hál Istennek néhány eber nem jött akit ki nem állhattam. Pl. Barbi :D Utálom a csajt és nem csak azért mert a barátja az a csávó aki nekem is tetszik. Hah, mivel nem jött így mozinál én ültem Dávid mellé. Haha. Csütörtökön nagy rohanás volt. Igaz, azt mondják Karácsonykor nem szabad rohanni, de én nem tudtam és nem is akartam otthon ülni. Reggel elmentünk nagynénémékhez, segítettünk neki főzni, majd kimentünk mamámhoz és ott ebédeltünk. Aztán felmentünk a másik nagynénémékhez ott is enni kellett és! ittam pálinkát! Tavaly nyár óta utálom mint a szart, mert részeg voltam már és valaki a kezembe nyomott egy átlátszó palackot, hogy tessék víz. Én meg jól meghúztam. A pálinka abban a pillanatban jött is ki, úúú nagyon szar volt, azóta a szagától is rosszul vagyok. Vagyis voltam. Szóval megembereltem magam és legyűrtem a barackpálinkát. Utána találkoztam Zsuzsival, beszélgettünk, kivel mi történt, már nagyon hiányzott.:) Később felmentünk hozzánk és feldíszítettük hárman a fát.
Vacsorára megvoltunk hívva a nagynénémékhez. Isteni finom kajákat szokott csinálni meg olyan különlegességeket. Mindig ha hozzájuk megyünk úgy érzem mintha étterembe mennék :D ezer fajta ízletes kaja közül válogathatok. Nem is vettem nagy adagokat, mert mindent meg akartam kóstolni. Este végre együtt aludhattam a cicámmal. Annyira hiányzott. Amúgy egy rohadt kis dög, azaz igazi macska típus, nem az ilyen dörgölőző kis aranyos. De mióta itthon vagyok nagyon aranyosan viselkedik. És akkora bundája lett, istenem úgy imádom belefúrni a fejem :D
Pénteken megint rokonoknál kajáltunk, aztán én este fele átmentem Brigihez. Én megkaptam azt amit kértem tőle, és ő is megkapta az ajándékait. Vettem neki két körömlakkot, egy L'oreál szempillaspirált, rendeltem neki egy Targaryen-es párnahuzatot, és egy képet magamról. Jól sikerült mert nagyon röhögött rajta, aztán le is vitte megmutatni a szüleinek. Az apja odatette ahol a Brigi meg a Szandra képe is van és azt mondta a harmadik lányunk. Igaz a képet a fallal szembe fordította :D Szoktuk egymást így piszkálni :D A szüleinek pedig német sört meg fürdősót, és olajat adtam.
9 fele elindultunk le a kocsmába ahol karácsonyi buli volt. Mire odaértünk már mindenki ott volt. Ennyi embert még kocsmába nem láttam. Az elején kb. semmit nem hallottam mert ment a zene és a hangzavar is nagy volt, így csak a mellettem ülő Brigit hallottam. Aztán olyan éjfél fele fogyatkoztak az emberek. Barbi megint bevetette a "fáj a fejem Dávid, menjünk haza" szöveget. Aztán azt figyeltük, ahogy a Dáviddal beszél, igaz nem hallottuk, majd egy kecsesnek nem mondható középső ujját fellendítve hazament. Erre a Peti felkiált, hogy erre innunk kell, Dávid állja. A társaságból mindenki utálja a csajt, nem is értem miért jön még le egyáltalán. Aztán betalált a már kicsit részeg T. Dávid (nem az aki tetszik, az marad simán Dávid :D), hogy na menjünk oda a Dávidhoz beszélgetni. Ugye mindenki tudja, hogy nekem bejön. Ezt meghallotta a Peti is, és ezzel kezdtek el szórakoztatni, hogy a Dávid dobni fogja a Barbit miattam, Szilveszterkor majd megverem stb. :D Nagyon sokat röhögtem a hülyeségükön. Aztán nővéremék hazamentek, meg még néhányan. Mi olyan háromnegyed háromkor indultunk el haza, de az is egy élmény volt. A tíz perces útból fél órás lett. Szóval egy jó előszilveszteri buli volt :D
Remélem jól telik a szünetetek és kívánok mindenkinek Kellemes Ünnepeket!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése