2015. december 13., vasárnap

Ezért nem.

Bátyám csak másfél évvel idősebb nálam, ezért amikor kisebbek voltunk mindig együtt játszottunk, és még csatlakozott hozzánk Dávid aki az utcánkba lakik. Ő is csak egy évvel idősebb nálam. Rengeteget voltunk együtt télen-nyáron. Amikor együtt mentünk még általánosba és a bátyám haverjaival sétáltunk le, hallgathattam ahogy a lányokról beszélnek. Utána egy kis időre leszakadtam tőlük, mert a nővérem mindig a kocsmában találkozott a régi osztálytársaival és magával vitte a bátyám is. Hányszor könyörgött, hogy én is menjek... de nem akartam. Na mindegy, mára már bánom, mert iszonyat jófejek tiszta Így jártam anyátokkal feeling :D Az egyik volt osztálytársam akivel mindig együtt buszoztam haza, véleményét mindig meghallgattam a lányokról (meg rólam is :D)
Amikor tudom, hogy több lányt fűzögetnek egyszerre. Ezt meg akarom dugni, ezzel csak flörtölök, ez meg jó lesz ha az előző nem jön be. Es általában akkor is csinálják miközben barátnőjük van. Éppen mentünk bulizni,  amikor mondta xy, hogy valakit felszed a buliban. Megkérdeztem, hogy de hát neked nem barátnőd van? A válasz: Az csak úgy van. Pedig ha felmegyek Fb-re és látom a képeiket, akkor konkrétan hánynom kell attól az ömlengétől ... Arról ne is beszéljünk, hogy Ádi is négy éves kapcsolatban van, de olyanokat ír nekem, hogy csak kerekednek a szemeim. Ezért nem bízok fiúkban, ezért nem fogok soha velem egyidős fiúkkal járni, ezért vonzanak az idősebb 25 feletti férfiak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése