2015. december 13., vasárnap

Új sorozatok

Mindig akkor van hülye idő, amikor hazajövök... Hogy még véletlenül se tudjak kiülni kicsit a kertbe olvasni. Ahhh, úgy fel tud idegesíteni. Ennek ellenére kiolvastam a Harlekin-t (Anita Blake száznemtudomhányadiksorozata) most jön majd a Fekete Vér. Gondolkoztam azon, hogy veszek egy új könyvet, de se bemenni a városba nincs kedvem, se pénzem nincs rá. Vagyis van, apa adott eleget a két hétre, plusz még van itthon dugi pénzem, de azt másra akarom költeni. Na jó, nemtudom mire akarom tölteni, de vasárnap megyek bulizni és jó lenne ha lenne nálam pénz :D A bátyámból elegem van, mert nem ismeri a kukát, a szemét ott ahol van kiesik a kezéből. Én meg nem pakolom el utána a szemetét. Szóval a lakás lassan úgy néz ki mint egy kissebb szemétdomb. Elkezdtem nézni kér sorozatot is, és úúristeeen imádom őket!! :3

Alkonyattól pirkadatig:
Tartalom: 
Két veszedelmes bűnöző tart a mexikói határ felé. Sokadik véres bulijukon vannak túl, amelynek során majdnem lekapcsolja őket az FBI, ezért forróvá válik a lábuk alatt a talaj. A mexikói Carlos megígéri nekik, hogy a határ túloldalán menedéket biztosít a számukra. A Gecko fivérek az éppen vakációzni készülő Fuller tiszteletes családjának lakókocsiját veszik igénybe ennek érdekében. Megegyeznek, hogy a találkozó létrejöttével a határon túl szabadon engedik őket. A megbeszélt színhely Mexikó legvadabb kocsmája, a Titty Twister, ahol rengeteg kétes alak tanyázik. Érkezésük estéjén azonban rettenetes dolog történik és a hely igazi pokollá változik.
Véleményem:
A fönt leírtakat igazából a film alól másoltam ki, ugyanis ez a sorozat a '96-os Alkonyattól pirkadatig feldolgozása. Már azt a filmet is imádtam, George Clooney-val meg Tarantino-val. Amikor megláttam a sorozatot felcsillant a szemem, és egy délután alatt megnéztem az első négy részét. Tetszett, kicsit vontatott volt, de pozitívum benne, hogy nem nagyon tért el a filmtől. A színészek is jók, benne van Demi Lovato pasija is :D Várom már, hogy beinduljanak a dolgok.
10/8


Attack on Titan:
Tartalom:
Singeki no kjodzsin egy olyan világban játszódik, ahol az emberiség magas falakkal körülvett városokban elzárkózva él, mivel a falakon kívül titánok, óriási emberszerű lények falják fel őket, minden ok nélkül. A történet középpontjában Eren Yeager, fogadott húga Mikasa Ackerman, és barátjuk Armin Arlert áll, akik élete örökre megváltozik egy kolosszális titán megjelenésével, aki szülővárosuk lerombolását és Eren édesanyjának a halálát is okozza. Eren megesküszik, hogy bosszút fog állni, és visszaszerzi a titánoktól az emberiség szabadságát. Ennek megvalósításához Mikasával és Arminnal együtt csatlakozik a Felderítő Egységhez, ahhoz az elit csapathoz, akik a falakon kívül harcolnak a titánok ellen.
Véleményem:
OMG! Ezer éve nem néztem animét, sőt mangát se olvastam (Csak a naruto. bleach, és fairy tail-t követem minden héten) régebben voltam megszállott. Aztán jött a kuroko no basket, amit imádok, bár inkább nézem animében, a mangát még nem olvastam. Nem is emlékszem már, hogy vett rá a szent lélek, hogy nézzem meg ennek az első részét. De köszönöm Istenem, hogy megnéztem. Már az első rész után bőgtem egy sort, gondoltam jó anime lesz. Az is! Huhh, nem akarok spoilerezni, hátha talán valaki kedvet kap hozzá és megnézi. (NÉZD MEG!!) Az anime bámulatos, a látványvilág, a történet, az hogy sosem tudod, ki mikor hal meg. Egyszer kétszer az  állam a padlón koppant... Mivel csak az első évad van fent, és nem tudni mikor jön a második elkezdtem olvasni a mangát. Egyszerűen nem bírok várni :D
Itt egy kis előzetes, olyan videót próbáltam betenni amiben nincs annyi spoiler.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése