2015. december 13., vasárnap

Random bejegyzés

Mindenképpen szerettem volna már írni valamit, csak éppen az ötlet hiányzott. Még az elején azzal a szándékkal nyitottam meg a blogot, hogy majd leírom a napjaimat, hisz Németországba megyek ki az olyan izgi! Az elején még az volt, de mostanra már ugyanolyan átlagosak lettek a hétköznapjaim mint otthon. Sőt... talán még kicsit unalmasabbak. Jó itt vannak kivételek, mint amikor az utolsó busszal mentünk haza, erre egy csávó leszólított minket, hogy van-e pincénk ahol aludni tudna vagy amikor belekerültünk egy osztálykiránduló csoportba, és a csávó megkért minket, hogy röpizzünk már vele egyet az út közepén. És röpiztünk. :D De amúgy ha otthon lennék talán nem tölteném majdnem minden hétvégémet otthon, hanem elmennék bulizni. Ez tök hiányzik. A haveri társaság. Jó Fruzsival elmenni az erdőbe sétálni, találni egy tavat ott, és belegázolni a jéghideg vízbe, de... azért ez egy nagyobb társasággal még szórakoztatóbb lenne. :)
Múlthéten szombaton mint mindig ott aludtam Fruzsinál. Elmentünk az erődbe sétálni, találtunk egy tavat és végre jó idő volt!!! Júliussal itt Németországban is elkezdődik a nyár gyerekek! Ti meg otthon sírtok, hogy egy hétig szar idő volt, hát itt meg nem volt 20 fok se, olyan idő volt mint November elején... Szóval rövidgatyában és pólóban is kimehettem végre a szabadba :) Most adok nektek egy jó tanácsot, bár szerintem nincs még egy idióta aki ezt csinálta volna :'D Részegen soha ne borotválkozz! Fogalmam sincs miért pont akkor jutott eszembe...szóval szépen kivágtam egy darabot a lábamból. Sikoltottam Fruzsinak, mert nagyon ömlött belőle a vér... Szegény csaj amikor bejött és a szája elé kapta a kezét, láttam rajta, hogy mindjárt elájul. Aztán összeszedte magát, mert tudta, hogy meg kell mentenie az életem :'D Amikor rányomta az alkoholos zsepit a sebemre, akkor már eléggé élvezte, ahogy vergődök... Szóval ja. Ne tegyétek!
Este felöltöztünk, mert a szomszédba volt egy cseresznyefa és azt akartuk lelegelni. Ismétlem már ittunk, ezért mentünk az éjszaka közepén fehér ruhában (!!) átosonni a másik kertbe. Lemásztunk az erkélyen mert az úgy sokkal izgibb, mintha egyszerűen csak kisétálnánk az ajtón. Én másztam át a kerítésen mert Fruzsi nem mert :'D Szóval megtömtem a zsebeim, aztán mintha mi se történt volna, besétáltunk a bejárati ajtón. Tiszta #yolo volt.
Reményeim szerint júli 9-én megyek haza. Utána lévő pénteken kezdődik a Sörfesztivál, amin már 2 éve nem voltam :( Brigivel pénteken jól érezzük magunkat, mert ő utána megy el nyaralni egy hétre. Szombaton valószínűleg egy másik barátnőmmel leszek, Vasárnap pedig a nővéremékkel és együtt fogunk ugrálni a Kowalsky meg a Vega-ra!! Úristen de várom. Nagyon sok tervem nincs a nyárra. Egy biztos, hogy három napra lemegyünk a bandával Balatonra. Még sosem voltam így el, nővérem és bátyám haverjaival, csak kocsmában meg ha házibulit csináltunk. Iszonyatosan várom, mert egy idióta, állat bagázs. Brigivel és Fruzsival is gondoltunk rá, hogy lemegyünk, de ez nem biztos... Mivel pár héttel korábban otthon leszek ezért próbálom überelni a tavalyi nyaramat, ami fantasztikus volt! Ez viszont még jobb lesz! Élvezzétek ki a nyarat gyerekek, most vagytok fiatalok! x

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése