2015. december 13., vasárnap

Hol az ágyam?

Meghalok. Mióta hazajöttem alig aludtam valamit. Kezdem a péntekkel, mert keddre meg szerdára már nem emlékszem, hogy mit  csináltam. :D Szerdán hajnal 3-ra értünk haza, Fruzsi nálunk aludt, aztán reggel ment is haza. Na szóval péntek. Reggel 8kor keltem, elég kialvatlanul, mert Luca szépen végigterült az ágyamon, nekem meg nem volt szívem arrébb rugdosni... Szóval nyúzottan felkeltem, kimentem az udvarra napozni. Vagyis borsót fejteni. De imádom... Ja, nem. Aztán fél ötkor elindultunk, mert unokatesómnak volt a ballagása. Gyűlölöm a ballagásokat, mire én végighallgattam azt a sok baromságot amit ott elmondtak, már vagy százszor megfejeltem az előttem állót. Ráadásul nem is abba a ruhába voltam, amibe menni akartam, mert még múltkor véletlenül itthon hagytam, és az Emi levitte Szegedre és ott hagyta. Elhordja a ruháim... Mindegy felvettem egy pánt nélküli fehér pólót, meg Emi lila szoknyáját. Aztán mentünk Andikáékhoz sütögetni. Voltak ott másik is, valami csávó 33 éves volt (focista), de amikor megláttam így OqO awwhh... >w< Meg egy másik család. Komolyan amikor Botka (33 éves csákó) felvette a pólóját, mert már kezdett hűvös lenni, majdnem elsírtam magam. Amikor kérdeztem, hogy kinek szurkol a vb-n, mondta hogy "hollandok, németek, Chile is esélyes..." Én meg így rávágom, hogy "úristen onnan jött Alexis Sánchez a Barcához" (amúgy csak azért tudom, mert Alexis helyes és imádom) és akkor így felcsillant a szeme, hogy "Igen! Na ez egy jó pont egy csajnál, hogy ezt tudja. És még nem is azt mondtad, hogy a Barcából, hanem, hogy Chiléből." Andika meg mondja, hogy "szingli a csaj viheted". ÓÓ, nem pirultam el. Ki? Én? Pff.. 
Amúgy jó volt, sokat nevettem, a két kis kölyök nem szállt le rólam. Meg volt ott egy nálam egy évvel fiatalabb srác is, na őt próbáltam finoman visszautasítani, de a végén már a kezét csapkodtam, amikor nem bírt magával. Kicsit sokat ivott... 
Hajnal háromkor szedelődzködött össze a társaság és ment haza, (Botka úgy köszönt el tőlem, hogy "szia Sánchez" :3) én meg Emi meg ott aludtunk Andikáéknál. Reggel fél nyolckor jött az ébresztőm. Panni. Ráadásul Andika még rá is szólt, hogy ne merészeljen felkelteni minket fél hétkor. Szóval kaptunk plusz egy órát. Köszönjük. Aztán feltakarítottunk, elmentünk boltba. Már akkor is rosszul voltam, mert ugye  ittunk alkoholt, bár én még visszafogtam magam a többiekhez képest. Mindegy én egy pohártól fejre állok. Háromra értünk haza, esélyem sem volt aludni, mert jöttek át rokonok kajálni. Andika befonta a hajam. 7-kor átmentem Oroszlányra (majdnem  lekéstem a buszt) Brigivel, Helgához. Vettünk pezsgőt, meg valamilyen újfajta szénsavas vodkát, azt hiszem Szikra volt a neve. Nagyon szar volt :S Na ezt a két üveget benyaltuk, én már éreztem, hogy nem megyek sehova, mert olyan jó volt a kanapén feküdni. Úgy volt, hogy taxival megyünk de Helga anyukája felajánlotta, hogy elvisz minket. Ezer köszi neki, mert a taxi fejenként 4000 lett volna oda-vissza. Amúgy valami pisilési roham jött rám, mert félre kellet állni útközben. De nem csak nekem, hanem a többi három lánynak is. Szóval a benzinkútnál kiugrottunk a kocsiból, és hátrafutottunk a tujákhoz. :D Szép kis közös program volt. Pikantóba rengetegen voltak. Nem tudom, lehet hogy a magyar pasik ennyire nem az ízlésem, vagy mindig csak csúnyák jönnek velem szemben, vagy a pikibe járnak csak csúnyák...:D Elnézést, senki nem csúnya. Átlagos. Na. Legközelebb már nem oda megyek az is biztos. 4-re értem haza, 8-kor keltem... Már megint. Vasárnap jó idő volt, egy kicsit fújt a szél, de anyának kedve volt lemenni Balcsira, szóval összeszedtük magunkat és leugrottunk. Ezért imádom Környét, mert olyan jól helyezkedik, hogy Budapest 1 óra kocsival, Balaton 1:30, Győr 1 óra. Szeretem :D Amúgy Siófokra mentünk, az  a kedvencünk. Eléggé fújt a szél, apa még az árnyékból is kijött ami nagy szó! Bár a vízbe nem ment bele :D  Gondoltam nem kell naptej mert amúgy is fátyolfelhő volt az égen, sőt a szél miatt még kicsit fáztam is. Hason feküdtem végig, a nap végére olyan lettem mint egy rák. Fájt is, ma már csak kicsit húzódik a bőröm. Bár nincs olyan nyár, amikor nem égettem magam pirítósra. Ez már hagyomány. Ma is 8-kor keltett anya, mert mennünk kellet valahova. Lucával aludtam olyan husi volt. 5-kor ki is dobtam. 
Ma néztem meg a Trónok Harca utolsó részét. Hát nemááááááááááááár. Spoiler.....Az utolsó előtti rész is megviselt, mert Grenn meghalt, pedig úúúgy bírtam. Ygritte-t észre se vettem, hogy kipurcant, amúgy sem bírtam a csajt, de még most is sokk alatt vagyok attól, hogy Oberyn meghalt. De még hogy! Jézus, tátott szájjal néztem a jelenetet, olyan sokk alatt voltam, napokig nem hittem el. Na és az utolsó rész amikor Tyrion megölte az apját OoO" OMG mik vannak itt. És Jojen is meghalt, pedig úgy bírom magát a színészt és a karakterét is. Brühühü. Rohadt jó évad volt imádtam! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése