2015. december 13., vasárnap

Internet nélkül

Nincs netem, de egyáltalán nem hiányzik! Na jó egy picit, mert nem tudom nézni az American Horror Storyt, plusz feltenni a blogomba az új részt :(
Amúgy kiolvastam szinte minden könyvet amit találtam, már abba is belekezdtem amit régen félredobtam, mert olyan unalmas volt. De jó, mert kiülök a kertbe, közben barnulok, ami nemárt, mert olyan fehér vagyok az itteniekhez képest, mint aki eddig a föld alatt lakott. Amúgy az első hetem kicsit uncsi volt, mert az egyik barátnőm a kreszből vizsgázik, így hétköznaponként nincs otthon, a másik meg az év végi vizsgáira tanul (magántanuló), a harmadiknak meg nincs meg a telefonszáma... Ahj. Egyedül a macskám, a könyvek és a National Geographic mentette meg a napjaim. Úúú, annyira durva volt a második világháború, imádom ezeket a dokumentumfilmeket. Írok egy gyors pontozást a könyvekről amiket elolvastam eddig:
Ha eljön a holnap: 10/10! Egyszer sem unatkoztam közben, alig tudtam letenni. Sokszor ledöbbentett agyafúrt egy írónő a csaj! :) Nagyon ajánlom!
Friss hús: 10/6 Novellákból álló kis könyv. Ilyen szado-mazos, beteg, elvont világú.
A bíborhajú: 10/5 A könyv amit anno félredobtam. Most se tetszik igazán, de azért olvasom.
Fuu, nem tudom, biztos van még valami, de most nem otthon vagyok, és nem jut eszembe. Át akarok menni Tb-re (tatabánya) és megvenni végre a Trónok harca minimum következő két kötetét, de egyedül nem akarok. :(
A nővérem ma jött haza, mert ilyen önkéntes munkán volt valami öko faluban. Tök jókat mesélt, már annyira megtetszett, hogy én is elgondolkodtam rajta, amíg nem említette, hogy mennyi pók volt ott. Na meg a pottyantós wc. El is ment a kedvem tőle :D Jó nyarat nektek! Élvezzétek k iezt az egy hónapot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése