2015. december 18., péntek

Már majdnem mindenkinek megvettem a karácsonyi ajándékát, és meg is lepődtem magamon, mert nem hisztiztem, hogy most kinek mit vegyek, konkrétan tök könnyen le is rendeztem az egészet.
Nővéremnek vettem egy L'Oréal szempillaspirált és egy felsőt. Amúgy ez vicces sztori, mert amikor neki nézegettem felsőt és megvettem, akkor otthon addig nézegettem magamon azt, hogy végül megtartottam magamnak és visszamentem a boltba venni neki még egyet :D
Bátyám pénzt kap tőlem.  Lehet, hogy klisé vagy néhányan azt mondják az milyen már, hogy valaki pénzt kap Karácsonyra. Én konkrétan örülnék neki, mert akkor azt vehetek, abból ami igazán tetszik és nem kell kínosan mosolyognom egy olyan ajándékra ami tök felesleges számomra. Ezért is utálom amikor megkérdezek valakit, hogy mit kér Karácsonyra és erre azt mondja, hogy "mindegy" vagy "találjam ki". Kösz. Bátyám pedig megmondta, hogy pénzt kér mert kabátot meg bakancsot akar venni. Akkor pénzt kap, ennyi.
Brigi kap egy képet csak rólam, szép kis keretbe beletéve. Mindenhol kerestem szív alakú keretet, de sajnos nem találtam ezért vettem egy rózsaszínt, benne a rólam készült tökéletes képpel. Jó ez csak ilyen vicc, egy kis plusz meglepi :D Rendeltem neki egy Targaryen-es párnahuzatot. Először telefontokot akartam neki venni, de nem voltam  benne biztos, hogy a szüleitől kap-e új telefont ezért nem kockáztattam. Egy parfümöt vettem neki és egy szempillaspirált.
Mercinek először nem terveztem ajándékot venni, de aztán belegondoltam, hogy basszus azért már 19 éve ismerem, kisbaba korom óta és igaz, hogy soha nem voltunk legjobb barátnők, de valahogy mégis kihúztuk egymás mellett és rengeteg közös emlékünk van. Ezért kap tőlem 3 körömlakkot meg egy szempillaspirált (igen, mindenki azt kap :D), meg valami csokit mert folyton azzal nyaggatott, hogy vigyek haza neki valami finomat.
Fruzsival volt a legkönnyebb dolgom. Mindig elmondjuk, hogy mi kell a másiknak. Rendeltem neki egy ecset készletet, amit ő küldött át nekem. Még kapott volna egy babarózsaszín pénztárcát is tegnap, mert Karácsonyig már nem fogjuk látni egymást, csak az volt a baj, hogy mire visszamentünk a boltba már nem találtuk. Szóval ha hazamegyek mehet a keresés a rózsaszín pénztárcák után :D
Már nagyon várom a Karácsonyt, hogy végre hazamehessek és a barátaimmal legyek. Van egy csoportunk, és mindig olyan rossz érzés amikor látom, hogy megbeszélik hogy lemennek a talpiba (helyi kocsma), moziba, forralt borozni, gyógyfürdőbe. Én meg innen távolról olvasom ezeket, miközben sóvárgok.
Amúgy már vannak terveim a téli szünetre. Az már biztos, hogy felmegyek Győrbe, ahol találkozok az egyik lánnyal akit itt Neon-on ismertem meg. Ki mondta, hogy az internetes barátságoknak nincs jövője? :) Szilveszteri helyszínem is megvan már, a jól megszokott társasággal házibulizunk egyet. Nem is mennék máshova, borzasztó volt a tavalyi szilveszterem a régi osztálytársaimmal, az előtte lévő is amikor szórakozóhelyre mentünk. Három év után ideje megint egy jót szilveszterezni. De várom már.
Ui.: lanadelqueen blogján olvastam, hogy talán megszűnhet a blogzóna ezért a biztonság kedvéért lementem a bejegyzéseim és átteszem őket blogspotra, ahol már régóta van egy blogom, amit még akkor csináltam amikor a neon összeomlott. Szóval a régi és jelenlegi bejegyzéseimet is felteszem mindkét oldalra, ha valaki jobban szeret blogspoton olvasni az itt mindig meg fog találni: http://hungariangirlingermany.blogspot.de/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése