2015. december 13., vasárnap

Jó kislány

Hétvégén elmentünk megnézni a Németek meccsét. Előtte találkoztunk másokkal, iszogattunk, stb. Megittunk 2 üveg Jim Beam-t. Nagyon kevés piától is becsiccsentek már, de pár pohár után már nem tudom abbahagyni az ivást. Többet akarok, még többet. Párszor hánytam is tőle. Undorító. Na mindegy, olyan 10 fele lementünk városba, már majdnem vége volt a meccsnek de mindegy. Ekkor kezdődtek a bonyodalmak. Szandinak a pasijára véletlenül majonézt nyomtam, erre ő rá kente az arcomra. Szandi ugye csak azt látta, hogy a pasija simogat (amúgy nem, csak belém törölte a majonézt...). Majdnem nekem jött. Aztán elkezdett a pasijával veszekedni, hogy egy 18 éves kis csitrit akar megdugni stb. Amúgy nem akartam semmit a pasijától, és ő sem akart semmit tőlem. Mindegy, amúgy is elakarta a Szandi hagyni a csávóját, és most én lettem erre az indok. Tök jó, mert az egész este folyamán én éreztem magam a legszarabbul. Ez van, mindig én vagyok az áldozat. :D Amúgy is én jó kislány vagyok, mindig is az voltam. Nem nyomultam a fiúkra sohasem, még ha volt is bennem alkohol, akármelyik társasági körömben vagyok, mindig én vagyok a szégyenlős ártatlan kislány.Aztán volt ott egy másik hapsi, elnézést öregember, volt vagy negyven, le akart itatni, és amikor mondtam, hogy wc-re kell mennem, mondta, hogy itt lakik a közelben.... Nem tudtam lekoptatni, hajnalban amikor már hideg volt, levetkőzött, hogy nekem adja az ingét. Ugye én jó kislány voltam, próbáltam kedvesen visszautasítani, de már olyan erőszakos volt, azt hittem elbőgöm magam. Fruzsi aztán elküldte a picsába. Szóval nagyon jól telte a hétvégém. Jajj, és voltunk délután ezen a cuccon, amit írtam az előző bejegyzésben, hogy lemegyünk. Fúúú, nagyon durva volt. Egy ilyen játékra ültünk fel, ami nem nézett ki olyan durván. Hát majdnem behánytam, 4 Euró volt, de vagy öt percig ment az a szar, már majdnem bőgtem, hogy állítsák le :D Fruzsit ráadásul megcsípte egy méhecske, szóval hazamentünk. Ennyi volt a nagy kaland. Foci vb-n, Chilének és Németországnak szurkolok :3 A németek nagyon megszállottak. Az összes kocsin német kis zászló, a visszapillantó tükrökre is van ilyen német zászlós biszbasz. A házak falain hatalmas német zászlók, amikor a németek játszanak a parkokban óriási tömeg szurkol eggyüt, mindenki az utcákon van.
Ezt nem hagyhattam ki :) Lucifer <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése