2015. december 13., vasárnap

Szeptember

Több mint egy hónapja nem volt bejegyzés. Pedig már négy befejezetlen piszkozatot is írtam, de egyiknek sem jutottam el a végére. Nagyon gyorsan eltelt ez az egy hónap. Elkezdtem dolgozni az oviban, amit imádok! Az épület ráadásul teljesen új, két éve, hogy felépítették. A kicsik az épület jobb szárnyában vannak a nagyobbak pedig a balban. Én a kétéveseknél vagyok. Már szaladnak, de a kommunikációjuk még nem az igazi! De hihetetlenül édesek! :) Általában segítek a reggelit előkészíteni, aztán velük együtt eszünk. Utána felmegyünk játszani a szobákban. A kétévesek két csoportra vannak szedve, plusz a két év alattiak vannak külön szobában. Ha jó idő van általában kimegyünk az udvarra. Imádom őket felöltöztetni :D 11-kor ebéd, majd néhányukat elviszik haza a többiekkel pedig kimegyünk az udvarra. A héten nagyon szépen sütött a nap és volt vagy húsz fok, szóval a nagyon kicsiket betettük a babakocsiba és sétáltunk egy órát. Olyan édesen alszanak. :3 Van egy hatszemélyes babakocsi. Na azt az én kezembe adták, hogy na akkor ez a beavatásod, told! Én meg toltam. Vagyis próbáltam. Az első nap mit össze nem szerencsétlenkedtem vele :'D és rohadt nehéz volt, olyan izomláz lett a kezembe. Nem kicsit szidtam őket :D Imádok az aprókkal lenni, akik alig múltak egy évesek. A pillanatok, amikor megölelnek, rám mosolyognak, rajtam kúsznak-másznak, amikor sírnak magamhoz ölelem őket, ők pedig átkarolják a nyakam, vagy éppen elalszanak a hasamon megfizethetetlenek. Imádom a gyerekeket, komolyan megtaláltam az álommelóm! :) Bár van olyan is, amikor a gyerek az arcomba tüsszent, vagy a taknya a szájába folyik én meg mély levegőket véve törlöm meg az orrukat (még jó, hogy pelenkáznom nem kell!) a ruhámra nyáladzik. De ezek mind megérik. Szóval, jövőre már elkezdek óvónőként tanulni. Három év lesz. Viszont mivel a stewardess munka is csábít, ezért azt is szívesen kipróbálnám. Fél éves képzés itt ingyen (otthon azt hiszem 100-200 ezer forint), két évig én szívesen csinálnám azt a munkát is. Bár ez még a jövő én pedig a jelenben vagyok, szóval nem nagyon gondolkodok előre.

A hétvégéimet Fruzsinál töltöm, meg általában a barátjával mert ő is ott szokott lenni. De nem bánom mert vicces meg jó fej és nem érzem magam kellemetlenül, mintha én lennék a gyertyatartó. Múltkor a húdeszuper audijával mentünk a városban, péntek éjjel amikor az utcák tele voltak bulizni igyekező fiatalokkal. mi meg lehúzott ablakokkal síratóst bömböltettünk a kocsiból. Istenem az emberek reakciója :'D Meg mentünk egy olyan kocsival, aminek csak elől volt két ülése, hátul meg a nagy csomagtartó egy ablakkal. Elrablósat játszottunk. Fruzsival bemásztunk a csomagtartóba, és a piros lámpánál álltunk amikor mögénk került egy kocsi. Mondtam Janinak, hogy szóljon ha zöldre vált a lámpa, és lebuktam az ablak alá, majd amikor elindultunk hülye fejet vágva felegyenesedtem. A kocsiban a csaj csak röhögve fogta a fejét :D A bevásárlásról meg nem is beszélnék. Egy élmény amikor mi elmegyünk. Feltöltöttem egy videót Twitter-re ha érdekel a link ott van a jobboldali oldalsávban. :) A szülinapomat kellőképpen megünnepeltem, csak annyit árulok el, hogy szomjas már nem igen voltam :D  Hát ennyi lenne, a szeptemberem. Megpróbálok gyakrabban bejegyzést hozni és nem csak egy havi összefoglalót írni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése