2015. december 13., vasárnap

Peaceful Warrior


Nem volt netem, így elkezdtem nézegetni a dvd-ket, amiket kihoztam magammal. Újra megnéztem a Némó nyomában-t, az Oroszlánkirályt, a Die Welle (A hullám, mindenkinek ajánlom) és a Kedves Johnt. Az utolsó kettő, németül valamint angolul néztem. Szeretem eredeti szinkronnal nézni a filmeket. Aztán ráakadtam a Peaceful Warriror-ra. Nehezen vettem rá magam, mert láttam, hogy két órás, mondom uhh :D Aztán valahogy mégis kedvet kaptam hozzá, mivel beteg is voltam, netem se volt.
Elképesztő egy film. Egyszerűen… Wáó!! Annyira meghatott, hogy igaz történet  alapján készült. Egyetlen dologra nem jöttem rá, hogy az öreg most a képzeletében volt csak, vagy tényleg létezett. J Mindegy majd rájövök, az Eredetet (ami a kedvenc filmem) is harmadjára értettem meg :D  Alapból szeretem az ilyen motivációs filmeket. A legjobban a szövegek tetszettek a filmben, az öreg és Dan között J
Kedvenc jeleneteim:
amikor esznek
„Lassabban, hogy az ízét is érezd.”
„Mindenki megmondja, hogy mit csinálj, mi a jó neked. Nem akarják, hogy te találd meg a válaszokat. Azt akarják, hidd el az övéiket.”

„Ne a külvilágból merítsd a tudásod, hanem saját magadból. Az emberek rettegnek attól ami bennük van. Pedig csak ott találják meg azt, amire szükségük van. Nem tudsz aludni. Lehet, hogy azért, mert késő éjjel, mikor minden zaj elhal és ott fekszel az ágyadban, teljesen egyedül, urrá lesz rajtad a félelem. Azért mert hirtelen minden annyira üres.”
„Akiket a legnehezebb szeretni, azoknak van a legnagyobb szükségük a szeretetre.”
„Olyan nincs, hogy semmi nem történik. Nincsenek átlagos pillanatok.”
’Nincs olyan, hogy jobb. Sosem leszel jobb. Sem kevesebb, senkinél.”
Amúgymeg itthon vagyoook! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése