2015. december 13., vasárnap

Filmek amiket képtelen vagyok megunni

Mostanában nagyon rákaptam ezekre a filmes ajánlókra :D Szóval itt van még egy adag ilyen bejegyzés, azokról a filmekről amiket már rengetegszer láttam mégsem vagyok képes megunni őket.
A nap könnyei

Waters főhadnagy (Bruce Willis) az elit kommandó katonája, akit Nigériába küldenek, hogy segítsen kimenekíteni az ott ragadt amerikai állampolgárokat. De attól kezdve, hogy megérkezik, minden átalakul. Kendricks doktornő (Monica Bellucci) ugyanis nem hajlandó elhagyni azokat a védenceit, akik nem követhetik Amerikába. Ráveszi a vonakodó katonát, hogy tagadja meg a parancsot, és egy titkos ösvényen kísérje őket Kamerunba. Út közben egy férfi is csatlakozik hozzájuk, akiről hamarosan kiderül, hogy a lázadók milíciája üldözi.
Eredet

Dom Cobb (Leonardo DiCaprio) az ipari kémkedés legzseniálisabb bűnözője, aki mások álmait szerzi meg. Amikor áldozata az álomfázisba jut, ő belopózik az elméjükbe, és hozzáfér a legtitkosabb információkhoz is. Saito (Ken Watanabe) visszautasíthatatlan és életveszélyes ajánlattal keresi fel. Egy gondolatot kell elültetnie a haldokló milliárdos, Maurice Fisher (Pete Postlethwaite) tudatalattijába úgy, hogy a célszemély halálos védelmi rendszerrel felvértezett elméje ne kaphassa el. Legjobb emberét, Arthurt (Joseph Gordon-Lewitt) bízza meg a csapat összeállításával.
Feketék Fehéren

Miután Marcus és Kevin Copeland ügynök legutóbbi megbízatása is kudarccal végződik, a "nagy ügyet" a riválisaik kapják. Nekik kell megakadályozniuk, hogy elrabolják a felső tízezer és a társasági élet két üdvöskéjét, a Wilson lányokat. Eközben Kevinre és Marcusra megalázó feladat vár: ők kísérik a reptérről a szállodába a két elkényeztetett hölgyet. A társaság azonban kalamajkába keveredik, a két szépség pedig megsérül. Veszélybe kerül a hétvége legfontosabb társasági eseménye. Kevin merész tervvel rukkol elő: ő és Marcus fogják eljátszani a két kikapós díva szerepét.
Harry Potter és a tűz serlege

Szerintem ide nem kell leírás (majdnem) mindenki látta már.
Gyűrűk Ura triológia

Szerintem nem csak a nővérem hanem sokan mások sem értik, hogy tudom minden évben többször is megnézni ezt a filmet és nem unni. Az egyetlen film amin tényleg egy percig sem unatkozok pedig tényleg megnézem minden évben többször is! Zseniális egy film. Legfőképp a látványvilág, a párbeszédek és a cselekmény fogott meg. Nekem tényleg ez a tökéletes film! :)
Gothika

erről már az egyik bejegyzésben írtam :)
Szilaj, Dino, Mackótestvér, Oroszlánkirály 2




kedvenc meséim :)
ha még eszembe jut valami akkor kiegészítem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése