2015. december 13., vasárnap

Pletyka

Amúgy elég jól telt a hetem. Volt ilyen baba projekt hét. Aki jelentkezett az kapott egy babát, ami úgy viselkedett mint egy igazi. Na mondom, kösz nem, elég lesz majd a sajátom. Még jó, hogy nem jelentkeztem, mert az osztálytársaim teljesen kivoltak, volt aki csak másfél órát aludt egész éjjel. Tanórák alatt rendszerint átpasszolták nekünk. KÉP
Az órarendem elég szar, minden nap (kivéve péntek) negyed négyig vagyok bent. Délben van egy órás ebédszünetem, de akkor is. Fuu, nagyon utálom. És mire hazaérek az öt óra. És akkor még tanuljak. Kösz. Múltkor is voltunk öten az osztályból, mert a többiek akiknek babájuk volt azok elmentek egyeztetni valami tanárral. Minket meg nem küldtek haza, nem, az ofőm leült velünk kártyázni. Ismétlem, KÁRTYÁZNI! Mi ez napközi? 18 éves vagyok könyörgöm. Jó, imádok kártyázni, nem is azzal van a bajom, hanem hogy a suliban képtelenek korábban hazaengedni minket. Mindegy, az kiengesztelt, hogy pénteken nem kellett suliba mennem. Az időjárás pocsék, esik a hó aztán elolvad, megint esik a hó megint elolvad. A végén meg marad a latyak. Tök jó.
Terjed a hírnevem :D Még anno a nyári incidens, (röviden a sztori: amikor a Szandi pasijának véletlenül rányomtam a kezére a majonézt, ő meg rákente a cuccot az arcomra, és erre a Szandi begőzölt.) miatt lettem lekurvázva, hogy én más pasijára nyomulok. Oké, leszarom, Szandi kavarja a szart, amikor ő is meg akik ott voltak azok is tudják, hogy semmi ilyesmi nem történt. Most már addig cifrázódott a sztori, hogy én ott a bár mosdójában hm... Orálisan kielégítettem a fiatalembert. Ezt is jó tudni. Ráadásul Szandi még a legjobb barátnőmnek savaz engem, hogy hogy lehet a Fruzsi olyan naív, hogy elhiszi nekem, hogy én szűz vagyok, mert tuti már egy csomó pasival megkurattam magam. Ez a kedvencem, amikor más jobban tudja milyen az életem mint én magam. Múltkor találkoztunk Szandi kedvessel, aki rám nem nézett, hozzám sem szólt, majd amikor kimentünk az ajtón, akkor a végén benyögte ilyen nyájas hangon, hogy "Szia Katiii". Anyád. Idegbeteg riherongy. Szóval ja, a magyarok itt sem nagyon tartanak össze. Annyira szomorú.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése