2015. december 13., vasárnap

Unatkozom

De nagyoooon. Igazából úgy néznék valamilyen sorozatot, vagy nem tudom. Vagyis nem egy  sorozatot, hanem "a" sorozatot. Úgy hiányzik már most a Walking Dead :( Szörnyű belegondolni, hogy hétfőn nem lesz új rész. A HIMYM-nek is vége van, az mégjobban fog hiányozni. Szóval majd csak a Trónok Harca fogja betölteni azt a nagy űrt. (Úristeeen, már csak 2 nap!!!)  Amúgy anya ma jön haza, vele még megnézem az utolsó két részt a TWD-ből, amiről lemaradt. Igen, őt sikerült behálóznom, igaz még nem minden nevet tanult meg a 4. évad alatt, de le tudja írni, hogy ki kicsoda :D :D A lényeg, hogy tetszik neki. Vagyis nekem ezt mondja. Apa is szokta nézni, végül is nincs más választása, mert rákötjük a tv-re a laptopom és azon nézzük. Azt tudja, hogy zombis cucc, de általában átaludja a részeket. Pff, nem tudja mit hagy ki. Trónok harcát is megmutatnám anyáéknak, de inkább nem nézek a szüleimmel egy olyan sorozatot, amiben elég gyakori a szex. Tegnap este megnéztem egy filmet, már régóta benne van a könyvjelzőkbe, de tegnap szántam csak rá magam, hogy megnézzem.
Most jó:
Tartalom:
Tessa tizenhét éves, és szenvedélyesen szereti az életet. Ám csak néhány hónapja van hátra, ugyanis leukémiás. A halálos betegség árnyékában összeállítja a bakancslistáját, csupa olyan dolgot, amelyről minden hasonló korú lány álmodozik, beleértve a szüzessége elvesztését is. Miközben a családja igyekszik megemészteni a helyzetet, Tessa elhatározza, olyan intenzíven fog élni, amennyire csak lehetséges. Ám rá kell döbbennie, nem könnyű megszerezni azt, amire vágyunk, és néha a legváratlanabb dolgok a legfontosabbak.
Véleményem:
Szerintem tökéletesen kifejezem a véleményem, ha azt mondom, hogy sírógörccsel küszködtem az egész film alatt. De nem is a szerelmi szál miatt, hanem amikor kocsikáznak, és mutatják az öregembert meg ahogy az anya elküldi a lányát az iskolába, vagy amikor az apja végül megtör, és ott sír Tessa karjaiban. És mégis ő a legerősebb. Tök beleképzeltem magam a történetbe, én még akkor sem lennék ilyen, ha megtudnám, hogy haldokolnék. Nagyon tetszett Tessa karaktere. Örülök, hogy végül megnéztem. A végszó pedig 10/10! Ragadd meg a pillanatot!
10/9

Amúgy egy hét múlva megyek haza! Jupijééé!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése