2015. december 13., vasárnap

American Horror Story

Már egyszer el kezdtem nézni, az első részből kb. húsz percet láttam, amikor is azt mondtam, köszönöm én ebből nem kérek. Most valahogy mégis újra elővettem. Talán mert a sorozatok amiket nézek most szüneten vannak, talán mert elvileg nyár van de én ezt kurvára nem érzem a 18 fok miatt!! Ahh, olyan dühös vagyok. Otthon akarok lenni, megfőni a saját izzadságomban. Imádom azt a nyarat, istenem segíts meg innen.
American Horror Story
tartalom:
Bostont maga mögött hagyva Ben, a karrierjét építő pszichiáter Los Angelesbe költözik feleségével, Viviennel és lányával, Violettel. Egy új élet reményében döntöttek a változás mellett, házasságtörés, vetélés, a legrosszabb ami a családjukkal történhetett. Legalábbis azt hitték.

Eddig tetszett amit láttam :) Nézi valaki? Kinek mi a véleménye róla?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése